תקשורת ומדיה

בלי תחרות: 'עובדה' ממשיכה בעונה החזקה - והפעם 28.4%

העונה הנוכחית של 'עובדה' רושמת נתוני צפייה גבוהים, בין היתר בזכות השיבוץ שלה לפני 'האח הגדול', שהייתה אתמול פושרת. 7.3% ל'סלפי', 2.3% ל'פוליטיקה'
אלכסנדר כץ |  1
אילנה דיין, מגישת עובדה (יח"צ) (צילום יח"צ)
כתבתו של בן שני על הלינץ' של בני הנוער בנתין סודני בפתח תקווה, רשמה 28.4% עבור עובדה (קשת, ערוץ 2), ששומרת על עונה חזקה מאד מבחינתה - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הנתון הגבוה גם מגיע על רקע חוסר התחרות של הערוצים המתחרים.
'סלפי' ו'רפי אינטימי' (ערוץ 10) קיבלו 7.3% ו-5.2% בהתאמה, 'פוליטיקה' והפרק השלישי בסדרת הדוקו הפוליטיקה של השומן (ערוץ 1) במסגרת הסיפור האמיתית, קיבלו 2.4% ו-2.1% בהתאמה.
האח הגדול (קשת, ערוץ 2) עם נתון פושר יחסית של 27.9%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 14.9%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.1%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 3.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.8%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.3%. מנגד הניבה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 22%, מול ערב חלש ל'חדשות 10' – רק 8.2%. 'מבט' (ערוץ 1) עם 5.3%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי “קונה” את תוכנית חיסכון
    איציק 03/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אני שמתי לב שרמי לוי שיווק השקמה קנה זמן פרסומת באופן בלעדי באמצע התוכנית, כדברי המנחה - פרסומת אחת וחזרנו... איך בדיוק תוכנית חיסכון תדווח על רמי לוי שיווק השקמה לטוב או לרע???
    סגור