תקשורת ומדיה

לאחר 5 תכניות: נועה ירון כבר לא תגיש לצידו של רזי ברקאי

ערוץ 20 פרסם כי ברקאי הודיע לירון דיין על החלטתו כי תפסיק לשדר עמו אחת לשבוע. בתחנה הצבאית אומרים שמדובר בהחלטה מקצועית שהתקבלה בגלל חוסר כימיה בשידור 
כתבי אייס |  1
שש אימהות נועה ירון (צילום מסך: רשת) (צילום צילום מסך: רשת)
לאחר 5 תכניות - ולמעשה חודש בלבד, נועה ירון דיין תפסיק לשמש כמגישה אורחת לצידו של רזי ברקאי בתכנית מה בוער בגל"צ. ההחלטה התקבלה בתחנה הצבאית לאחר שבין הצדדים לא הייתה כימיה בשידור. את הסיפור פרסם היום לראשונה אתר ערוץ 20.
ירון דיין נבחרה לשמש כמגישה לצידו של ברקאי, על ידי ברקאי עצמו, שצירף לאחרונה עוד 2 מגישים אורחים הלוקחים חלק בתכנית פעם בשבוע כל אחד: רינה מצליח וגורי אלפי. בסיום התכנית היום (יום ב') של השניים, הודיע לה ברקאי, כך על פי ערוץ 20, כי היא תפסיק לשדר עימו. 
ירון-דיין החלה את דרכה בגל"צ לפני כ-25 שנים, ובהמשך הגישה תכניות בערוץ 2. היא חזרה בתשובה, אבל המשיכה לעסוק בעולם התקשורת גם לאחר שהיא ובעלה הצטרפו לחסידי ברסלב. 
נועה ירון דיין סירבה להגיב לערוץ 20. מגל"צ נמסר לאייס: "נועה ירון דיין נבחרה על ידי רזי ברקאי לשמש כמגישה לצידו. לצערנו לאחר כחודש נמצא כי הכימיה בשידור בין המגישים אינה מיטיבית, דבר שקורה מעת לעת, ועל כן סיכמו רזי ונועה כי נועה תפסיק לשדר לצידו. בימים הקרובים יבחן מחדש שילובה של נעה ירון בתכניות אחרות בתחנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך בכלל הכניסו דתייה ימנית??? החוצה (ל"ת)
    משטרת הסמול 03/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור