תקשורת ומדיה

שינויים בבוקר של רדיו י-ם: עדן ממן במקום מוטי פרנסיס

עם עזיבתו של מוטי פרנסיס לרשת ג' החדשה של התאגיד לטובת תכנית יומית, תיכנס למשבצת שלו ברדיו הירושלמי יוצאת גלגלצ עדן ממן. התכנית הראשונה ביום ראשון הקרוב
אלכסנדר כץ |  2
עדן ממן (צילום מתוך אלבום פרטי)
שדרנית גלגלצ עדן ממן תחליף את מוטי פרנסיס בהגשת התכנית היומית שלו ברדיו ירושלים. התכנית הראשונה שלה תהיה ביום ראשון הקרוב, והיא תגיש את הרצועה של 10:00 עד 12:00 בימים ראשון עד רביעי. 
פרנסיס הגיש במשך שנים את התכנית 'בא בטוב' ברדיו הירושלמי. לפני כחודשיים פורסם באייס כי פרנסיס מצטרף לתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן, ויגש תכנית יומית אישית ברשת ג' החדשה. 
ממן (22) התגייסה ב-2014 לשירות צבאי בגל"צ, התחילה בתור אחראית שידור, ואט אט ניסתה להגשים את חלומה להיות קריינית בתחנה הצבאית בהמשך הפכה לשדרנית חדשות ומוזיקה - בין היתר של ספיישלים מוזיקליים בגל"צ ושדרנית גלגלצ. 
מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל מסר: "לאחר 7 שנים אנחנו נפרדים ממוטי פרנסיס שיוצא לדרך חדשה בתאגיד השידור, ואנחנו מקדמים בברכה את עדן ממן שתשדר כל בוקר את תכנית המוזיקה הראשונה של הבוקר ברדיו ירושלים. היא תשדר מוזיקה בסגנון שנות ה-80-90, תשוחח עם מאזינים ותגרום לנו לזרום אל תוך היום בשמחה. ובאותה ההזדמנות - נאחל הרבה הצלחה למוטי פרנסיס היכן שלא יהיה - הוא תמיד יהיה מזוהה אתנו - רדיו ירושלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדן מקסימה! בהצלחה לה וגם למוטי היקר! (ל"ת)
    גלית 03/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה לעדן ומוטי ! (ל"ת)
    לילך 03/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור