תקשורת ומדיה

עוד לפני החקיקה: התאגיד ממשיך בגיוס עובדים לחדשות

עורך 'מבט' אבי מוסקל וכתב הבריאות קטי דור גויסו לחטיבת החדשות של 'כאן', למרות שהיא אמורה להתבטל, ובמקומה יקום תאגיד שידור חדש
אלכסנדר כץ |  6
אבי מוסקל עורך מבט (צילום: סיגל נפתלי קסל) (צילום סיגל נפתלי קסל)
על רקע החקיקה הקרובה לביטול חטיבת החדשות בתאגיד השידור הציבורי, והקמת תאגיד חדשות ואקטואליה נפרד, בתאגיד בהקמה כאן ממשיכים בגיוס עובדים לחדשות, ומציגים עסקים כרגיל. 2 גיוסים חדשים הם של אבי מוסקל וקטי דור, עובדי ערוץ 1 שיעברו לתאגיד, או שיעברו לתאגיד החדשות כעובדי רשות השידור, במידה ואכן תעבור החקיקה שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא, כחלק מהפשרה עם שר האוצר משה כחלון.
מוסקל מונה לראש דסק חטיבת החדשות האחודה בתאגיד. מוסקל הוא עורך בכיר בערוץ 1 ועורך מבט ב-7 השנים האחרונות. לפני כן ערך את המהדורה המקומית במרכז בהפקת רשות השידור. בעבר היה עורך משנה בערוץ 10.
"השידור הציבורי ניצב היום בפני אתגרים מקצועיים רבים", אמר מוסקל. "כעורך מבט ראיתי כיצד צוות מיומן ונחוש יכול לצלוח גם תנאים לא פשוטים. אני מודה לברוך שי על ההזדמנות להיות שותף לצוות שיוביל את החדשות גם ב'כאן', ומקווה כי בשידור הציבורי המתחדש יימצא מקום לרבים וטובים מחבריי עובדי רשות השידור".
קטי דור מצטרפת גם היא לכאן כראש דסק הבריאות. דור משמשת בשנים האחרונות כראש דסק הבריאות בערוץ 1 והגישה תכנית בריאות בקול ישראל. דור חתומה על חשיפות קבות כגון נתוני תמותה מחיידקים בבתי חולי, והדוח הסודי שהסתיר משרד הבריאות על הזיהומים בבתי החולים.
דור מסרה כי "אני מאמינה גדולה בשידור ציבורי חזק ונקי משיקולים פוליטיים. לבי עם חבריי המצוינים במחלקת החדשות ובמחלקת התעודה בערוץ 1 שנאלצים להפסיק את עבודתם העיתונאית על לא עוול בכפם. כולי תקווה שימצא פתרון הגיוני להמשך העסקתם בתאגיד".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אבי מוסקל תותח
    ראובן קפלן 04/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך אפשר להגיד דברים מעליבים על אבי מוסקל? אני מכיר אותו מתחילת דרכו העיתונאית (ממש מהיום הראשון שלו כעיתונאי) והוא רמה מעל כולם
    סגור
  • 4.
    אבי מוסקל זאת ממש נפילה, הוא לקקן תחת ולא יותר מזה
    רונן 04/2017/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חנפן ברמות על שלא בוחל בכלום.
    סגור
  • אבי מוסקל לא ראוי לערוך תוכנות כמו מבט האיש הזה חסר ביטחון עצמי
    רוחלה 04/2017/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואופי של תולעת!
    סגור
  • 3.
    קטי מספרת שהתלבטה. ממש.
    כריזמה של בית חולים 04/2017/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קטי קיבלה שלילה אבל ערערה, שלחה מכתבים מעו"ד, וממש הכריחה את התאגיד לקחת אותה. מינימום כבוד עצמי כמו רבים אחרים מהרשות שלא מבינים שאת מה שהם עשו והרוויחו היו יכולים לעשות רק ברוממה.
    סגור
  • 2.
    מוסקל? הוא נחשב עורך מקצועי בעינכם??השתגעתם? (ל"ת)
    זהבה א. 04/2017/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מוסקל ראש דסק? זאת בדיחה, איזה כישורים יש לעלוב הזה
    מוסקל הלקקן 04/2017/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האיש בעיקר לקקן תחת. ומכיוון שברוך שי לא ישאר, מי שיזכה בתענוג של ליקוק התחת ממוסקל הוא המנהל החדש שיבחר. מוסקל אשף בלהכניס את הלשון לתחת הנכון. הוא מומחה בינלאומי בחנפנות. עובדה, זה עובד ובענק. עד שיכירו אותו גם כאן.
    סגור