תקשורת ומדיה

ההצעה הדרמטית של סלקום: חבילת קוואטרו ללקוחות TV

סלקום מציעה חבילה מרובעת ב-250 שקל, אבל עם עז בתוכה, בתקופה מטלטלת עבור שוק הטלוויזיה - עם כניסתן של מתחרות חדשות
מנכ"ל סלקום ניר שטרן (צילום אלכסנדר כץ)
סלקום TV יוצאת היום (יום ד') במהלך אגרסיבי עם השקת ה "סלקום קוואטרו". מדובר בחבילה שתאגד את כל שירותי התקשורת בחבילה אחת: שירות טלוויזיה לעד 5 מסכים, 3 קווי סלולר 10 GB כל אחד, ספק ותשתית אינטרנט 40 מגה, וטלפון קווי ללא הגבלה – במחיר של 249 שקלים לחודש. אין ספק שהמהלך הוא החרפת המלחמה של סלקום אל מול ספקיות הטלוויזיה HOT ו-yes שכיום מציעות רק שירותי טלוויזיה במחיר שקרוב למחיר החבילה כולה של סלקום.
אבל החבילה של סלקום TV  יש גם קאץ': כעבור שנה מחיר החבילה מזנק ל-325 שקלים. מדובר בעדכון מחיר כמעט קיצוני. חבילת הטריפל של סלקום למשל (שכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט פלוס תשתית וקו טלפון) נמכרת כיום ב-149 שקלים עם עדכון מחיר מתון בהרבה ל-169 שקלים בשנה השנייה. ועדיין, אם חבילת הקוואטרו של סלקום תצליח להצית את רוח התחרות בענף הטלוויזיה, ייתכן שעליית המחיר תעלם.
באירוע שקיימה לעיתונאים, הציג מנכ"ל סלקום ניר שטרן 3 השקות נוספות של החברה. הראשונה היא מעבר לסמארט TV, כאשר שירות הטלוויזיה כולו מבוסס סטרימינג ולא מצריך ממיר. מרבית הטלוויזיות החדשות כבר יגיעו עם אפליקציית סלקום TV החדשה.
שירות נוסף הוא מעבר של כל ההקלטות לענן, כאשר כל הממירים של החברה יהיו בענן. אפשר יהיה להקליט את כל הערוצים במקביל, ולצפות למשך בסדרה שהוקלטה בחדר השינה, גם בסלון או בסמארטפון.
השקה נוספת היא שירות לאנדרואיד, כאשר החברה משיקה מכשיר חד שיתומחר באותו סכום כפי שמתומחר ממיר סלקום TV או ממיר אפל TV עבור סלקום. "זה פותח עולם חדש מבחינתנו", אמר שטרן היום, "עולם שלם של סטרימרים שעובדים על אנדרואיד TV. אפשר יהיה להוריד את זה כבר בימם הקרובים מהחנות".

שוק בוער

סלקום TV  הושקה בדצמבר 2014, ועל פי הדוחות האחרונים לסיכום 2016, צברה בשנתיים 122 אלף לקוחות, ועל פי שטרן – כ-500 אלף צופים. מדובר במספרים לא מאד גבוהים, אבל כאלה שפוגעים ב-HOT וב-yes, שאיבדו לקוחות רבים בשנתיים האחרונות. yes איבדה 21 אלף מנויים בשנת 2016 וכעת מספר המנויים של החברה עומד על 614 אלף. HOT איבדה 13 אלף מנויי טלוויזיה ב-2016 ומספר מנויי הטלוויזיה שלה עומד על 811 אלף (נציין כי בשנתיים האחרונות איבדה החברה 42 אלף מנויי TV).
שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בוער בשנים האחרונות. מחר יושק שירות smart של חברת טריפל סי תמורת 50 שקלים לחבילת ערוצים ו-VOD, בחודשים הקרובים יושק השירות של פרטנר, ועל הדרך נטפליקס נכנסת חזק לשוק עם שירות מיועד לדוברי עברית, ו-HOT משיקה את אפליקציית NEXT TV.
 
סמנכ"ל שיווק בקבוצת סלקום, יוני סבג, מסר: "נאמנים להתחייבות איתה השקנו את סלקום TV, אנו משיקים היום, שוב, את המהפכה הצרכנית הבאה בשוק הטלוויזיה. אנו גאים להיות הראשונים בישראל להשיק את חבילת התקשורת המלאה למשפחה 'סלקום קוואטרו'. לראשונה בישראל הצרכנים יוכלו ליהנות מחבילה הכוללת את כל שירותי התקשורת הנדרשים לבית אב".
בשיחה עם Bizportal אומר כעת ערן יעקבי מרוסאריו, כי "ההצעה הנוכחית של סלקום עשויה להביא את HOT ו-yes להוריד כפפות ולהתחיל להתחרות על הלקוחות. לדעתי הן יחכו חודשיים-שלושה כדי לראות את ההשפעה בשטח וגם לראות איך פרטנר תגיב, אבל אם סלקום התחילה עם מוצר טלוויזיה יחסית נחות, היא מצמצת פערים במהירות והשקת חבילת הקוואטרו היום היא מהלך שיווקי משמעותי מאוד. צריך גם להגיד שהמהלך של סלקום, ייתכן ונועד גם להקדים תרופה למכה - כלומר לשמר את העליונות שלה בתחום הטלוויזיה מול פרטנר שעושה כעת את צעדיה הראשונים בתחום". 
בהודעה לעיתונות שפרסמה כעת החברה, מציגה סלקום השוואה של מחיר ה"קוואטרו" שהשוק היום (249 שקלים) למחיר חבילות התקשורת הקיימות כעת בשוק:
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בסדר
    רפי 05/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם בחיים לא תגיעו לרמת צפייה של יס !!! היינו בהוט והצטערנו יום אחרי חכינו שיגמר השנה יס הכי טובה בארץ בהכל .... גם אם תציעו ב10 שח לא האעבור
    סגור
  • 2.
    שקרנים
    שקרנים 05/2017/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם לא מספרים שגובים 200 שקל עבור התקנה !!פשוט חוצפה!!
    סגור
  • 1.
    מיידים לקוחות העבר ללא הסכמתם
    דבי 05/2017/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די לעצבן די לנייד ללא הסכמה
    סגור