תקשורת ומדיה

נכנסים להפקות טלוויזיוניות: ynet יפיק את טקס מלכת היופי

לאחר שהתחרות עזבה את הטלוויזיה בשל נתוני רייטינג הולכים ופוחתים, ושודרה באינטרנט, אתר ynet גם יפיק את התחרות שתשודר מאולפניו ביום ג' הבא
אלכסנדר כץ | 
מור ממן, מלכת היופי לשנת 2014 של ישראל, אתמול (צילום מסך: רשת, ערוץ 2) (צילום מסך רשת, ערוץ 2)
תחרות מלכת היופי של ישראל יופק השנה לראשונה על ידי ynet וישודר מאולפן האתר בשידור חי ב-9 במאי. זו השנה השלישית שהתחרות מועברת בשידור חי בזירה האינטרנטית ולא בטלוויזיה, לדברי ynet "מתוך ההבנה שקהל היעד נמצא היום ברובו באינטרנט", ובפועל - בשל נתוני רייטינג שהלכו ופחתו עם השנים. 2014 הייתה השנה האחרונה בה שודרה התחרות בטלוויזיה, בערוץ 2, והניבה 23.5%
זו השנה הראשונה שהפקה בסדר גודל של תחרות מלכת היופי תופק ותשודר מאולפן טלוויזיה אינטרנטי ולצורך כך חברו להפקה כל יחידות הווידאו של אתר ynet: אולפן ה-TV, מחלקת הווידאו וצוות ההפקה שלה, הסטודיו הגרפי ומחלקת הקריאטיב של האתר. 
הפרוייקט הזה הוא חלק ממספר רב של הפקות טלוויזיוניות ודיגיטליות שמצטלמות באולפן ynet, בהן התכנית חדשות הבידור שמחודש ינואר האחרון משודרת מהאולפן. את הפרויקט תנהל ותערוך הדר גיל-עד, מנהלת האולפן והעורכת האחראית על התכנים המגזינים המופקים בו. במאי ההפקה יהיה אלעד רובינשטיין.
היום (יום ד') יעלה מתחם "מלכת היופי" באתר ynet בו יוצגו 16 המועמדות הסופיות בתחרות' וכן כתבות, הפקות אופנה, סרטונים וצילומים מאחורי הקלעים. בנוסף, הגולשים יוכלו גם הם להשתתף בבחירת מלכת היופי. ההכרזה על מלכת היופי ונערת ישראל תיערך ביום שלישי הבא בשידור חי ב-ynet וניתן יהיה לצפות גם מאוחר יותר כשידור VOD מתוך זירת "מלכת היופי" באתר.
"בשנותיו הראשונות של אולפן ynet התמקדנו בחדשות, אך במהלך השנים התפתחנו להפקות במגוון רחב של ז'אנרים", אומרת סמנכ"ל מערכת ynet שרון שלמון, "כיום מבצע אולפן ynet הפקות מורכבות - חדשותיות ומגזיניות, מוקלטות ובשידורים חיים".
מנכ"ל שבועון לאישה, אלי כהן: "אולפן ynet מוכיח זה כמה שנים רצופות יכולת הפקה וצילום ברמת ברודקאסט לכל דבר ועניין. לפיכך, החלטנו השנה להפקיד בידי האולפן את ההפקה והשידור של ערב בחירת מלכת היופי כולו. שנים רבות אירוע בחירת מלכת היופי היה טלוויזיוני מובהק. ואך טבעי הוא שבעידן הנוכחי נעבור לזירה שמרבית הקהל מצוי בה - האינטרנט בכלל ו-ynet בפרט". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה