תקשורת ומדיה

ביטן על 'המקור': "התקשורת היא אנטי ליכוד ואנטי נתניהו"

יו"ר הקואליציה פחות אהב את הסרט של ענת גורן עליו, שהניב רייטינג גבוה ל'המקור'. טוען בראיון לגלי ישראל ורדיו דרום שלא הכניסו את תגובתו ותמה מדוע לא צוין שגורן היא זוגתו של רביב דרוקר
אלכסנדר כץ |  6
ח"כ דוד ביטן בסרט עליו ב'המקור' (צילום מסך ערוץ 10)
פחות מיממה לאחר שידור סרטה של ענת גורן בתכנית המקור בערוץ 10, מגיב נשוא הסרט דוד ביטן ומאשים את התקשורת ב"אנטי ליכוד ואנטי נתניהו". 'המקור' אתמול רשמה שיא רייטינג של 6 שנים, כשקיבלה 13.4%, בצמוד לפריים-טיים של רשת
צוות הצילום של גורן ליווה את ביטן במשך חצי שנה, ועקב אחרי מי שהפך בכנסת הנוכחית לאחר האנשים החזקים בפוליטיקה הישראלית. בין היתר תיעדה את דרכי ניהולו את הקואליציה, מאבקו נגד הקמת תאגיד השידור הציבורי וחשפה פרטים על הסתבכותו של האיש עם השוק האפור. 
 
הסרט המלא על ביטן ב'המקור'
ביטן הגיב היום לסרט, ואמר בתכנית 'פתחי וזמרי בעם' ברדיו גלי ישראל וברדיו דרום: "הם (ערוץ 10) עשו מה שהם רוצים ... הנה, אני נותן לכם צ'אנס אבל ראית לאן הצ'אנס הוביל, זה מוכיח את העמדה שלי שהתקשורת היא אנטי ליכוד ואנטי נתניהו". בהתייחסו לענת גורן אמר: "היא אישה מאוד נחמדה, אני מאוד מחבב אותה אבל השליטה של בעלה (רביב דרוקר) בה בעניין הזה שהיא עובדת אצלו היא גדולה מאוד".
עוד התייחס לתכנים ששודרו: "בניגוד למה שמישהו אחר היה עושה, הייתי שם, עניתי לכל השאלות, התייחסתי לכל העניינים, הם לא אמרו לי מה מכניסים ומה לא מכניסים ומה שהם הכניסו, כשמישהו דיבר וגם לזה התייחסתי, הם לא הביאו את התגובה שלי".
בהתייחסו לחלק בתחקיר בו ציינו פרשות כספים והלוואות סביב קבוצת הכדורגל שעמד בראשה, האם החזיר כספים או החזירו בשמו: "הם באו אליי עם הרבה דברים והורידו את הכל. הם לא הורידו איזה עניין מסוים שגם הוא לא נכון ושקרי בגלל שמישהו אמר משהו. אני לא מכיר אותו בכלל, ואין לי שום היכרות, אף פעם לא נפגשתי איתו, אין לי שום קשר אליו. מה גם שכל העניינים האלה נבדקו ונסגרו".
לטענתו הוא לקח בחשבון שלא כל התחקיר ייצא לטעמו אך הוא "מצפה להגינות". עוד הוא התלונן על כך שלא בוצע גילוי נאות במהלך התכנית על כך שגורן היא זוגתו של רביב דרוקר: "מה, זה לא עניין לציבור לדעת שהיא זוגתו?". בכך רומז ביטן ליחסים הבעייתים והמורכבים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לדרוקר, שהיה היחיד לו סירב נתניהו להתראיין בימים שלפני הבחירות ב-2015. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התקשורת היא אנטי בהמות (ל"ת)
    מבפנים 05/2017/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    בכיין
    דמוקריטוס 05/2017/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ועבריין. צורה לנו שאלה הנבחרים שלנו.
    סגור
  • 3.
    ביטן
    שרה 05/2017/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סופם של רודנים להתרסק כמו אלון חסן שהילך אימים על נמל אשדוד ואיפה הוא היום?אבל ביטן הוא שפל המדרגה אליו צנחה הפוליטיקה הלא דמוקרטית שלנו.יושבים שם אנשים משכילים יותר או פחות בעלי משפחות אולי עסקנים בעירי שלטון ומצייתים לכוחנותו של הרודן הזה.בושה
    סגור
  • 2.
    ביטן התגלמות השפל המוסרי אליו הגיעה ישראל בחסות ביבי. והוא מחלק למקורביו את כספי המיסים שלי ושלכם. (ל"ת)
    ביטן עבריין 05/2017/04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    ביטן צודק לגמרי.על דרוקר לא חלים שום נהלי תקינות. (ל"ת)
    הפקרות וצביעות=דרוקר 05/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • IQ אפסי
    בהמה 05/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאפיונר
    סגור