מדיה

שבוע לאחר ההשקה: ירידה של 3 נקודות ל'מועדון לילה'

הצופים העדיפו את המדורות על הטלוויזיה. גם רצועת סרטי הדוקו שמשודרת מיד לאחר 'חדשות 2', רשמה ירידה דרסטית של 23% בשבוע. בערוץ 10: רק 7.9% לשידור החוזר של 'חרדיות'
אלכסנדר כץ | 
מועדון לילה (צילום יח"צ)
אחרי השקה נאה של 25.9% בשבוע שעבר, איבדה אמש (יום א') מועדון לילה (קשת, ערוץ 2) 3 נקודות וקיבלה 22.9% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
ובכלל, בערב בו חגגו רבים במדורות ל"ג בעומר, הרייטינג של הערוצים היה נמוך יחסית. מ-21:00 עד 21:30 שודר סרטה של לי אברמוביץ' 'החופשה המושלמת' שהופק על ידי מחלקת הדוקו של חדשות 2 עבור הזכיינית 'קשת', ורשם 18%. הסרט של אברמוביץ' ששודר בראשון שעבר לפני 'מועדון' לילה - כמו בבית', הניב 23.4%, כלומר 5.4 נקודות יותר, ובסך הכל ירידה של 23% בשבוע.
שידור חוזר של סדרת הדוקו החרדיות (ערוץ 10) של אמנון לוי, הניבה רק 7.9%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 4.7%. 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) הניבה 12.8%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.9%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 5.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'ימים טובים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.8%. מנגד קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 7.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' פושרת עם 17.5%, מול 9.6% ל'חדשות 10'. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה