תקשורת ומדיה

התאגיד למפרסמים: עד ה-28 בחודש לא יהיו פרסומות ברדיו

בהודעה שיצאה למפרסמים נמסר מתאגיד 'כאן' כי שידור הפרסומות ברדיו צפוי להתחיל ביום ראשון ה-28 במאי
משה בנימין |  1
אסף ליברמן וקלמן ליבסקינג בתכנית הראשונה שלהם בכאן ב' (צילום רפי דלויה)
המחדל המביך של תאגיד השידור הישראלי כאן וזכיין הפרסום טרגט ספיריט ממשיך וכעת יש לו כבר דדליין, לא שזה מעודד את המפרסמים שספגו נזקים עם קטיעת הקמפיין ברגע אחד. בהודעה שיצאה היום (יום א') למפרסמים נמסר: "לאחר השקה מוצלחת ועליה לשידור של שמונה תחנות הרדיו "כאן" ושני ערוצי טלויזיה, אנו מתרכזים עתה, בהרצות חוזרות של מערכת שיבוץ הפרסומות. תהליך זה עודו מתבצע וימשך כך בימים הקרובים. שידור הפרסומות ברדיו, צפוי להתחיל בסמוך ליום א', ה-28 למאי".
כזכור, מיום עליית תחנות הרדיו של כאן לאוויר, מערכת שיבוץ הפרסומות שעליה התבסס מערך השידור אינה מתפקדת כראוי. התוכנה שאיתה עובד התאגיד/טרגט אינה מצליחה לעמוד במשימה שלשמה נוצרה - שיבוץ הפרסומות שאמור להיעשות באופן פרוגרמטי, ממוחשב מתנגש בשירים ויוצר בליל קקופוני שטרם נפתר ובלית ברירה אינו מאפשר שימוש ובינתיים מסב לתאגיד הפסד כספי יומיומי שנאמד בכ-300 אלף שקלים.
במקביל, רק כדי להוסיף לגודל המחדל של התאגיד וטרגט ספיריט חשפנו כאן באייס, כי נעשה מהלך לבירור אופציית רכישת מערכת שיבוץ הפרסומות של אברהם פרחי, בעליה של שפמ שניהלה את הפרסום ברשותץ השידור ב-2 העשורים האחרונים. לאייס נודע כי פרחי דרש מחיר שהרתיע את התאגיד ואנשיו נסוגו מהרעיון, אך במסתבר כי בימים האחרונים אופציה זו עלתה שוב על הפרק ועודנה נבחנת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "חלמ" זה כאן
    הקופירייטר 05/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילמו הרבה כסף על תוכנת שידור אבל לא בדקו לפני עם יודעת לעבוד עם התוכנה של טרגט...
    סגור