תקשורת ומדיה

קובי גל רדאי מצטרף ל-yes - ויהיה סמנכ"ל התוכן

מאז שעזב יונה ויזנטל את yes, לא אויש התפקיד רשמית ואת הפונקציה מילא המנכ"ל רון אילון. כעת מגיע ל-yes גל רדאי לאחר שהיה סגן נשיא בכיר ב-1.ProSiebenSat הגרמנית
אלכסנדר כץ | 
קובי גל רדאי (צילום Patrick Art)
קובי גל רדאי מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן ב-yes. הוא נכנס לתפקיד שלא אוייש מאז עזב אותו יונה ויזנטל לפני כמעט 3 שנים לטובת רשות השידור. את התפקיד מילא כממלא מקום מנכ"ל החברה רון אילון.
בתפקידו האחרון היה רדאי (41) סגן נשיא בכיר לענייני קופרודוקציות בינ"ל והפקות דוקומנטריה בחברת הטלוויזה הגרמנית 1.ProSiebenSat. בעבר היה ממקימי ומנהלי חברת ההפקות יולי-אוגוסט הפקות, היה ראש מגמת התסריטאות בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה סם שפיגל, ניהל את מחלקת הדרמה, התעודה והקולנוע בזכיינית רשת ועבד כמנטור מקצועי ועורך תסריט עם יוצרי קולנוע בינ"ל, בין היתר על הסרט זוכה האוסקר 'הבן של שאול'.
במסגרת תפקידו החדש אותו יתחיל החודש, הוא יהיה אחראי על ערוצי הסרטים, הסדרות, סרטי התעודה והפקות המקור של החברה. ערוצי הבית של yes כוללים 6 ערוצי סרטים, 4 ערוצי סדרות וכן את ערוץ yes דוקו.
מנכ"ל yes רון אילון מסר כי "אני משוכנע שכישוריו המצוינים של קובי, יחד עם ניסיונו העשיר בעולם התוכן והיצירה יסייעו לו רבות בכניסה מוצלחת לתפקיד החדש. קובי מצטרף לצוות תוכן מנצח ומוכשר, מהמובילים בתחומם בארץ ובעלי השפעה בינ"ל. הצוות ממצב את yes שנה אחר שנה כחברת הטלוויזיה הטובה בישראל. אין לי ספק כי השילוב בין הטאלנטים הקיימים לכשרון שמביא קובי יוביל את yes לשיאים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה