תקשורת ומדיה

אחרי הגירושין המסתמנים מ-HOT: פוקס ניוז בדרך לפרטנר

פרטנר TV ממשיכה להצטייד בערוצים לקראת ההשקה השבוע והפעם עם ערוץ החדשות הפופולארי בארה"ב. כניסתה לשוק מקפיץ את מחירי התוכן וזכויות היוצרים
אלכסנדר כץ |  1
הנשיא דונלד טראמפ בערוץ פוקס ניוז (צילום מסך פוקס ניוז)
רגע לפני ההשקה השבוע, חברת פרטנר חתמה על הסכם עם רשת פוקס האמריקאית לשידור ערוץ החדשות פוקס ניוז - כך נודע לאייס. חתימה זו מגיעה במקביל להחלטה של HOT להוריד את הערוץ מרשימת הערוצים שהיא משדרת, והבקשה שהיא הגישה למועצת הכבלים והלוויין בנושא זה, על פי פרסום בגלובס.
פוקס ניוז משודר בישראל גם ב-yes וגם בסלקום TV. מדובר בערוץ החדשות הנצפה ביותר בארה"ב, שמזוהה בצורה מובהקת עם הימין האמריקאי הפרו-רפובליקני, ותומך בנשיא דונלד טראמפ.
כאמור, ביום שלישי תשיק פרטנר את פרטנר TV. עד כה היא התחמשה ב-5 הערוצים של ערוץ הספורט של RGE, בערוץ הילדים של אותה חברה (שעזב בתחילת השנה את yes), בערוץ הצחוק שיופק על ידי טדי הפקות, ובערוץ הכוכבים - שכולל שידורים של כוכבי הילדים, בהן הופעות וסדרות של יובל המבולבל, מיכל הקטנה, מיקי, הדוד חיים, רוי בוי ועוד.
פרטנר TV גם תשלב את נטפליקס בשירות הטלוויזיה שלה, מה שיאפשר גישה ישירה לשירותי התוכן באמצעות שירות הטלוויזיה של פרטנר. על פי הערכות, החברה צפויה להציע חבילות טריפל (טלפוניה, טלוויזיה ואינטרנט), ואת שירות הטלוויזיה שלה בפחות מ-100 שקלים, המחיר אותו מציעה סלקום TV עבור שירות הטלוויזיה שלה.
הערכה בשוק התקשורת היא שערוצים נוספים שפרטנר תחשוף במסיבת עיתונאים השבוע יירכשו על ידי פלטפורמות נוספות. לדוגמה ערוץ כוכבי הילדים שלאחר העסקה עם פרטנר, גם yes רכשה אותו. אגב, הכניסה של פרטנר לשוק הטלוויזיה גם הובילה לזינוק במחירי התכנים וזכויות השידור.  
תגיות פוקס | פרטנר
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם HBO (ל"ת)
    לירן 06/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור