תקשורת ומדיה

הזוכה במכרז ליועמ"ש הרשות ה-2: חברת מועצה עד לאחרונה

דורלי אלמגור, שהייתה בעבר היועצת המשפטית של מועצת הכבלים ושימשה עד לאחרונה כחברת מועצת הרשות, התמודדה לתפקיד בחודש האחרון, עם עזיבתה של הילה שמיר
משה בנימין | 
דורלי אלמגור. היועצת המשפטית של הרשות ה-2 (צילום יח"צ)
עו"ד דורלי אלמגור נבחרה ליועצת המשפטית של הרשות השנייה, ותחליף את הילה שמיר שפרשה לאחרונה מתפקידה. אלמגור שימשה עד לאחרונה כחברת מועצת הרשות וכיו"ר ועדת הטלוויזיה, ופרשה מתפקידה לטובת ההתמודדות במכרז שהתנהל במהלך החודש האחרון. 
לאלמגור ניסיון עבר בתחום, כשבין היתר כיהנה כיועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלוויין, מנהלת מנהלת הסדרת השידורים לציבור במשרד התקשורת וכחברת הנהלה באקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה. 
המינוי לתפקיד הוא לכהונה בת 3 שנים עם אפשרות להארכת החוזה. בתנאי המכרז שפורסמו בחודש שעבר פורטו הנושאים השונים עליהם תופקד היועצת המשפטית החדשה, ביניהם: ייעוץ משפטי למועצת הרשות השנייה ולוועדות השונות, ליווי ועדת המכרזים של הרשות, מתן חוות דעת משפטיות ביחס לפעילות גופי השידור עליהם מפקחת הרשות, ייצוג הרשות בבית משפט ועוד. את המכרז ליווה עו״ד דוד משה, שותף ממשרד עו״ד פינברג, עו"ד עדית אייגס ממשרדו ומבקר הפנים של הרשות השנייה עמרי וולף.
אלמגור: "שוק התקשורת ניצב היום בפני שינויים משמעותיים ואני שמחה על האפשרות שניתנה לי ללוות את המועצה ואת הרשות באתגרים הרבים העומדים בפתח".
"היועץ המשפטי הוא שומר סף משמעותי של הרשות השנייה" אומר ניר שוויקי, מנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, "שמח שעו"ד אלמגור, שמביאה עמה שנים ארוכות של מומחיות בתחומי הטלוויזיה וראייה רוחבית על השוק כולו, תלווה את המהלכים החשובים שצפויים בחודשים הקרובים בשוק התקשורת הישראלי. עליה תוטל גם האחריות לוודא כי כל התפתחות נעשית בהתאם לחוק ותוך שמירה על האינטרס הציבורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה