תקשורת ומדיה

המועמדים למפקד גל"צ: מאיה להט, אלקבץ ויהושע מור-יוסף

אחד מהעולים לשלב הסופי יחליף ת ירון דקל, שמסיים קדנציה בתחנה הצבאית של 4 שנים פלוס אורכה של שנה נוספת
משה בנימין |  1
גל"צ (צילום: BizTv) (צילום BizTv)
לשכת שר הבטחון פרסמה לפני שעה קלה את שמותם של 3 המועמדים שהגיעו לשלב הגמר - השלב האחרון לקראת הבחירה במפקד החדש של גל"צ. שמעון אלקבץ, יהושע מור-יוסף ומאיה להט-קרמן הם אלו נבחרו לעלות לשלב הסופי.
השלושה יזומנו לראיון אצל שר הביטחון אביגדור ליברמן. בראש ועדת האיתור עמד אלוף (מיל') יפתח רון-טל ולצידו כחברי וועדה שימשו השופטת בדימוס שרה פריש, ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז, נציב שירות המדינה לשעבר שמואל הולנדר והעיתונאי שמעון שיפר.
רשימת המועמדים לתפקיד כללה בין היתר את נורית קנטי, מוטי שקלאר, חגי גולן, צביקה ברוט, מנחם הורוביץ, הדס להב ודני ברנר. חלק מהמועמדים הציעו עצמם לתפקיד, ואחרים קיבלו פנייה מוועדת האיתור.
בנוסף לשמות אלו, לפני כשנה, כתבת המשטרה הוותיקה של התחנה הצבאית, הדס שטייף, ראתה אף היא את עצמה כמועמדת לגיטימית בתגובה לפרסומים כי שמו של שרון גל הוזכר כמועמד. אחד מהעולים לשלב הסופי יחליף בתפקיד את ירון דקל, שמסיים קדנציה בתחנה הצבאית של 4 שנים פלוס אורכה של שנה נוספת. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך לסגור את גלי צהל
    אבי 07/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שנה שופכים רבע מיליארד שקל על התחנה הזאת חבל על הכסף לא צריך את התחנה הזאת אין עוד שום מדינה בעולם שלצבא שלה יש תחנת רדיו
    סגור