תקשורת ומדיה

קניבל מדיה משיק פלטפורמת תוכן בבעלותו עבור הלקוחות

משרד הפרסום מנסה לבדל עצמו מהמתחרים ומנסה לשלוט בפעילות לקוחותיו מ-2 הכיוונים - יצירת תוכן וברמת המדיה שבה יעלה
משה בנימין |  4
קניבל מדיה. פלטפורמת תוכן (צילום יח"צ)
תוכן, תוכן, תוכן, כולם יודעים שצריך להשקיע בתוכן, לקדם את התוכן ולתת לתוכן למשוך אליך את הלקוחות. משרד הפרסום קניבל מדיה לוקח את הנושא צעד אחד קדימה ומשיק פלטפורמות תוכן משלו וובעלותו עבור לקוחות המשרד. 
קניבל מדיה בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן פועל בגזרת השיווק הדיגיטלי והסושיאל ומנסה לבדל עצמו משאר המתחרים בשוק על ידי המהלך הנוכחי שיאפשר להם להחזיק בפעילות הלקוח משני הכיוונים - הן מצד התוכן והן מצד המדיה - הזירה שבה יופיע התוכן. הפלטפורמה שהיא למעשה אתר תוכן לכל דבר תפעל תחת שם המותג OK.
בחודש האחרון עלתה לאוויר בשם הסנונית הראשונה תחת השם Ok.Life והיא עוסקת בספורט, תזונה, רפואה משלימה ואקסטרים. לאחריה צפויים לעלות Ok.House בתחום הנדל"ן ו-Ok.Travel בתחום התיירות.


לדברי רוית בכמן, מנכ"לית משותפת קניבל מדיה: "זיהינו צורך מצד לקוחותינו, בזירה נייטרלית, שמצד אחד לא תהיה באתר המותג כדי לא להיות "שיווקיים באופן מובהק" כשגולש נכנס לקרוא ומצד שני, שלא תדרוש השקעה של אלפי שקלים ברכישת משבצת באחד מהאתרים המציעים היום תוכן שיווקי עבור כל כתבה וכתבה. תוסיפו לזה את העובדה שלצערי חלק מהתכנים המותגיים נכתבים באופן המריח מתוכן שיווקי מ-5 ק"מ והחלטנו להרים את הכפפה. כמובן שאנחנו רק בהתחלה ויש עוד הרבה מה לשפר ברמת הנראות והתכנות, עובדים על זה כל יום, אבל במעט זמן שזה באוויר, כבר יש בזירה לא מעט פעילות ומהלכי קמפיין פעילים".
בכמן מסבירה עוד, כי "עד היום, לקחנו חלק בייצור התכנים, בהפצתם ובהגעה לקהל המתאים, אבל בכל הנוגע לרכישת מדיה, משרדי הפרסום הם כמו מתווכי דירות בין המשאבים של הלקוח לבין גופי המדיה כמו אתרי תוכן שונים, פייסבוק וגוגל. החלטנו שבמקום לתווך, אנחנו רוצים להיות בעלי הבניין. הבעלות על הבניין מאפשרת לנו לשלוט בצורה בלעדית בתוכן, להטמיע פיקסלים ולצבוע גולשים במסגרת קמפיינים בצורה שאנו מאמינים שהכי נכונה ללקוח ואנו לא תלויים באף אחד. אם אני משרד שיודע לייצר תוכן וגם יודע להפיץ אותו במדיה הנכונים, אני יכולה לסגור מעגל שלם".


"האתר", אומרת בכמן, "מתנהל כמו כל אתר תוכן קיים. יש עורכת ראשית, יש כתבים, יש שיתופי פעולה ויש אפילו הפקות וידאו מתוכננות לחודש הבא". היחס בין תכנים מקוריים, נייטרליים, לתכנים עבור לקוחות עומד על 80% מול 20%, בהתאמה. אלו יקודמו בכלי Performance מבוסס תוכן. אנשי התוכן הם כמובן עובדי קניבל מדיה שלמעשה מקבל אחיזה מלאה על כל גזרת התוכן וחשוב מכך, מקבלים אחיזה על הדאטה הנאגר, מידע שלעתים נשמר בידיו של האתר ולא עובר לידי הלקוח. 
החוליה החלשה בתכנית של קניבל מדיה די ברורה לעין. להצליח להגיע לקהל הגולשים בתוך אוקיינוס המידע הקיים ברשת עם אתר שהחל את דרכו אתמול, בצוות מצומצם של כותבים עם תכנים מסחריים וחצי מסחריים ו/או נישתיים זו משימה לא קלה בכלל, אם בכלל. מנגד, במקרים רבים לקוחות רק מחפשים את הצוהר שיאפשר להם לשים את התוכן בחוץ, באתר כלשהו, גם אם בקוביית תוכן שיווקי נידחת ובלבד שתהיה בידיהם ההזדמנות לקדם תכנים באמצעות SEO ולצבוע קהלים ואם אפשר לעשות זאת עם הנחה של עשרות אחוזים בפלטפורמת תוכן של משרד הפרסום שלך, מה טוב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שטויות
    דונה 07/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שטויות נאמרו פה. יהיו לאתר הזה 20 קוראים וכל המאמץ לשוא. אם לא ישימו כסף על קידום לא יהיה להם טראפיק. בסוף כמו תמיד מי שמרוויח זה גוגל פייסבוק...
    סגור
  • 3.
    מבסוט עליהם (ל"ת)
    נותנים בראש 07/2017/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הם יודעים מה הם עושים
    עידן 07/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד להם, הגיע הזמן שמישהו כבר יעשה את זה. שיהיה המון בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    חזק (ל"ת)
    מכר 07/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור