תקשורת ומדיה

הפיצ'ר החדש של סלקום TV: הקלטה אחורה עד שבוע

החברה מאפשר כעת לצפות בכל תכנית בכל ערוץ בטוח של עד שבוע לפני כן, בלי הצורך להקליט מראש
אלכסנדר כץ |  1
משיח. סלקום TV (צילום יח"צ/ יוטיוב)
סלקום TV משיקה היום (יום ג') 2 פיצ'רים חדשים בשירות שלה: הקלטה אחורנית לטווח של עד שבוע בשירות חדש שנקרא 24/7, והוספת שירות המוזיקה ווליום גם לבעלי ממיר אפל TV.
כעת יוכלו הצופים לצפות בכל תכנית בכל ערוץ בטוח של עד שבוע לפני כן, כאשר מערכת הניווט נמצאת על צג הטלוויזיה, וזאת בלי הצורך להקליט את התכנית. בחברה אומרים כי "סלקום באמצעות שירות 24/7, מייתרת את ההצמדות ללוח השידורים ומאפשרת 'חזרה בזמן' - צפייה בכל שידורי כלל הערוצים ששודרו בשבוע האחרון".
השירות מאפשר גם Start Over בכל ערוץ, כך שאם הלקוח מזפזפ בין הערוצים ונעצר על תכנית מסוימת הוא יכול בלחיצת כפתור לצפות בה מתחילתה. לקוחות בעלי ממיר יוכלו לעשות שימוש בשירות 24/7 כבר בימים הקרובים, ובהמשך שירות זה יהיה זמין גם ללקוחות משתמשי אפל TV, אנדרואיד TV וסמארט TV.
כמו כן גם שירות המוזיקה 'ווליום' של סלקום TV יהיה זמין באפל TV. מדובר על שירות מוזיקה חינמי הכולל ספריית מוזיקה ללא הגבלה שמתעדכנת מידי יום ומציעה מבחר עצום של מיליוני תכנים להאזנה מהארץ ומהעולם בכל הסגנונות ובמגוון שפות.
סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן סלקום, יניב גרינולד מסר כי "מהיום אנו מאפשרים ללקוחות לצפות באופן חופשי בכל השידורים של השבוע האחרון, ללא כל דאגות - אין שירות כזה עד עתה בישראל". לדבריו, "אנו ממשיכים לפתח כל העת ולשכלל את ארסנל השירותים שאנו מציעים ללקוחות סלקום TV, הכניסה של שירות המוזיקה ווליום אל תוך אפל TV משלימה למעשה את השירותים הקיימים בממיר, מי שלוקח אפל TV יכול ליהנות ממכלול חוויית השימוש בסלקום TV, ללא עלות נוספת".
תגיות סלקום TV
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה בדיוק מגיעם לזה בתפריט ???
    רון 07/2017/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מצאנו דבר כזה . בעיה בסלקום שלא ניתן לחבר את השידורים למחשב . פאק גדול שאנו שוקלים להתנתק .
    סגור