תקשורת ומדיה

TMI ועיתונאים לא התאפקו - וחשפו שמה של שלומית מלכה

התקשורת רצה לחשוף את זהותו של סלבס שנקלע לאירוע קשה. הפעם הייתה זו שלומית מלכה, ששמה נחשף ברשתות החברתיות ובאתרי הרכילות לאחר שנפצעה קשה, ורק בהמשך משפחתה אישרה לפרסם את שמה
אלכסנדר כץ |  4
שלומית מלכה FOX (צילום יח"צ)
הדוגמנית שלומית מלכה נפצעה הבוקר (יום א') קשה מתאונת קורקינט בשדרות רוטשילד בתל אביב. מלכה פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב בעיר. 
מכיוון שלא התקבל אישור ממשפחתה של מלכה, במד"א פרסמו הודעה לקונית ללא השם: "בשעה 08:58 התקבלה דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על צעירה שנפלה ונחבלה כשנסעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד פינת כרמייה בתל אביב", נכתב בהודעה. "חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב צעירה כבת 23 במצב קשה לא יציב עם חבלת ראש כשהיא מורדמת ומונשמת".
בהמשך הבינו אתרי האינטרנט והעיתונאים כי מדובר במלכה, וציינו כי מדובר בדוגמנית מוכרת בת 23 שנפצעה ויש חשש לחייה. ואולם אתר הבידור TMI פרסם את שמה - לצד המשפט "היא פונתה לאיכילוב שם תפגוש את השחקנית לוסי דובנצ'יק", מה שהוביל גולשים רבים לטעון כי הוא חסר רגישות. בהמשך TMI הסיר את שמה.


גם עיתונאים שונים פרסמו ברשתות החברתיות את שמה של מלכה, למרות שלא כל בני משפחתה ידעו מהאירוע הקשה שעברה. 
סמוך ל-10:30 הוציא בית החולים איכילוב, לאחר שקיבל את אישור בני משפחתה, הודעה רשמית כי מלכה מטופלת ומצבה קשה. בראשיות של רוב האתרים, בהם וואלה ו-ynet, מופיעות כתבות על פציעתה של מלכה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נפצעה קשה..?????? אחרי יומיים שוחררה הביתה
    רינת 08/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתהיה בריאה הדוגמנית. אבל לפזר עובדות כאילו היא נפצעה קשה....שחרדים לגורלה,,ולאחר יומיים היא כבר בבית....בלוף של יחסי ציבור. שהרי אילו נאמר שהיא נפגעה קל איש לא היה מתעסק עם זה ונותן לה חשיפה
    סגור
  • 3.
    מי שישמע
    לילי 08/2017/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפשר לחשוב שמדובר בראש הממשלה, ולא בילדה חסרת מוח המדגמנת סמרטוטים.
    סגור
  • 2.
    ואולי מישהו אישר להם לפרסם? (ל"ת)
    הכל פופוליזם 08/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בושה בושה בושה (ל"ת)
    אייל 08/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור