תקשורת ומדיה

הליגה הספרדית חוזרת: yes משיקה את ערוץ ONE 4K

הערוץ החינמי ישודר רק ללקוחות yes, ויעביר אחת לשבוע את המשחק המרכזי בליגה הספרדית באיכות 4K
אלכסנדר כץ |  1
ליאונל מסי וברצלונה (צילום רדאד ג'בארה, ONE)
ביום ראשון הקרוב, עם פתיחת העונה של הליגה הספרדית, תשיק yes בשיתוף ONE ערוץ ליניארי שיאפשר צפייה באיכות 4K. ספורט הוא אחד הז'אנרים המתאימים ביותר לצפייה באיכות 4K המאפשרת צפייה ברזולוציה הגבוהה פי 4 מרזולוציית HD. הצפייה בערוץ תתאפשר ללקוחות המנויים על ממיר yesULTRA  ובעלי מסך תומך באיכות שידור 4K. 
חברת yes השיקה כבר לפני מספר חודשים את האפשרות לצפות בחלק מהתכנים ב-4K, ואולם בעולם ובעיקר בישראל אחוז הפקות התכנים בפורמט זה עדיין זניח יחסית. מדובר על פורמט צפייה חד משמעותית מזה של HD. 
ערוץ ONE 4K יושק ללא תוספת תשלום ב-20 באוגוסט עם המשחק הראשון של העונה - המפגש בין ברצלונה לריאל מדריד. ONE 4K ישדר את המשחק המרכזי של הליגה הספרדית אחת לשבוע, כולל שדרן ופרשן בעברית ובסך הכל 38 מחזורים בערוץ מספר 555. חלק מהמשחקים יכללו גם שידורי אולפן לפני ואחרי כל משחק. שאר משחקי הליגה ישודרו בערוץ 50 של ONE, המשדר ברזולוציית HD. 
כזכור, ערוץ ONE זכה לפני כשנתיים בשידורי הליגה הספרדית, אחד העוגנים החשובים בזמנו של ערוץ הספורט, דבר שיצא הפתעה רבה. ONE משדר את המשחקים בחינם ולאורך כמעט כל השבוע.  
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של yes, אורי גל, מסר כי "yes מוכיחה שוב את מיצובה בחזית חווית הטלוויזיה בישראל. מהיום יכולים לקוחות yes לחוות את משחקי הליגה הספרדית באיכות שידור חסרת תקדים ולהרגיש כאילו הם נמצאים במגרש הכדורגל עצמו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שידורי 4k
    לס אולסוונג 11/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוקל לקנות טלויזיה 4K אבל לא ברור לי כמה שידורים 4K יש. האם יש רק ליגה ספרדית? כמה פעמים בשבוע, באיזה יום, באיזו שעה? אשמח שנציג יתקשר ויסביר תוכן ומחיר. לס אולסוונג, רמת השרון. 054-4859110
    סגור