תקשורת ומדיה

אפקט FOX: ערוץ רוסי רכש את הפורמט The Final Four

ערוץ השידור הרוסי CTC הודיע על הזמנת העונה הראשונה של תחרות השירה של 'ארמוזה פורמט', וישלב אותה בפריים-טיים שלו כבר בעונת הסתיו הקרובה
אלכסנדר כץ | 
הריאליטי The Final Four של ארמוזה פורמטס (צילום מסך)
כשבוע לאחר העסקה עם FOX האמריקאית, ארמוזה פורמטס חותמת על מכירה נוספת של הפורמט The Final Four. ערוץ השידור הרוסי CTC הודיע היום (יום ה') כי הזמין עונה ראשונה לפריים-טיים של השעשועון וגרסה מקומית שלו תעלה בעונת הסתיו הקרובה.
מאז השקתו של הפורמט ביריד מיפ האחרון בחודש אפריל, נרכש The Final Four בטריטוריות מרכזיות כגון צרפת, ספרד, איטליה, נורבגיה ודנמרק. מדובר על תחרות השירה הראשונה לפריים טיים שארמוזה פורמטס פיתחה ומפיקה. התכנית מתחילה בנקודה שבה כל התכניות האחרות מסתיימות: ב-4 הפיינליסטים שמוכרזים כבר בפרק הראשון ובכל פרק מתמודד חדש מנסה לתפוס את מקומו של אחד מהם. באמצעות אפליקציה ייעודית יכולים הצופים להציע עצמם כמתמודדים ואולי לזכות בהזדמנות להתחרות מול 4 הנבחרים. בפרק סיום העונה, יתמודדו 4 הפיינליסטים של העונה, אלו אינם בהכרח 4 הזוכים שהוכרזו בתחילתה - ראש בראש.
המתמודדים החדשים עשויים להיות מעריצים שצפו בתכנית מהבית ובין לילה עולמם מתהפך בהפיכתם לכוכבים שעשויים למצוא עצמם שרים על הבמה באולפן. הצופים המעוניינים להתחרות ולהדיח את 4 הזמרים שעל הבמה, יקבלו הזדמנות להגיש סרטון-אודישן לתחרות.
בשבוע שעבר הודיעה רשת FOX האמריקאית על רכישת הפורמט. מדובר על מהלך דרמטי עבור הרשת שכן במשך 15 עונות שידרה את מה שנחשב למגדלור של תכניות הז'אנר - אמריקן איידול בהנחיית ריאן סיקרטס, והפורמט הישראלי אמור להגיע במקומה התכנית הוותיקה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה