תקשורת ומדיה

בועז ביסמוט מחפש טאלנטים: פנה לאביעד פוהורילס

העורך החדש של ישראל היום רוצה את עיתונאי הספורט שכותב ל-NRG ומשדר בערוץ הספורט. לאחרונה עלו בשיחות פנימיות שמות מועמדים נוספים להצטרף לעיתון
אלכסנדר כץ |  3
ישראל היום (צילום:יח"צ) (צילום יח"צ)
העורך הראשי של ישראל היום רוצה טאלנטים. לאייס נודע כי בועז ביסמוט פנה לעיתונאי הספורט אביעד פוהורליס ועניין אותו במהלך לחינמון, אולם בשלב זה לא ברור האם פוהורילס יעבור לעיתון, בו ערך ביקור ופגישה עם ביסמוט לפני כחודשיים.
לדברי גורמים המכירים את הפרטים, ביסמוט הציע לפוהורילס לכתוב טורים לכתבות במדור הספורט אותו עורך עודד שלו. גורם סיפר לאייס כי ביסמוט ופוהורילס אף נמצאים בקשרי חברות.
פוהורילס כותב עבור NRG, אתר ששייך אף הוא לקבוצת ישראל היום, ומשתתף בערוץ הספורט. מאז רכישת האתר לפני כ-3 שנים, בוחנים בקבוצת ישראל היום כיצד לבצע סינרגיה בין הדיגיטל של ישראל היום, העיתון ו-NRG עצמו. לאחרונה פורסם בוואלה כי מתחממים המהלכים לאיחוד הדיגיטל של ישראל היום, אתר NRG ואפליקציית 360 של NRG.
ישראל היום נמצא בעיצומו של שינוי מרחיק לכת בתוכן ובנראות שלו, לאחר עשור תחת העורך הקודם עמוס רגב. בקדנציה החדש של ביסמוט בכיסא העורך, פוטרו 2 העיתונאים הבכירים שלו - דן מרגלית ומוטי גילת לצד שורה של עובדים אחרים, אבל ביסמוט גם רוצה להביא שמות חזקים שיעטרו את דפי העיתון. הוא גם מתכוון לשים דגש רב הרבה יותר על תחום הדיגיטל, וחותר לפרסומים בלעדיים וראשוניים הרבה יותר מאשר קודמו, לצד הסטמפות המציינות זאת.
מישראל היום לא התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבא בתור להצטרף
    רוני 08/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטי פשכצקי שעבד בגלי צהל ומעריב והיום בערוץ הספורט הוא השם שביסמוט רוצה. השניים הכירו עוד מגלי צהל ולכן גם 'פשכה' כמוש קוראים לו לא עובד עכשיו בערוץ כבר כמעט חודש. זה תקופת צינון
    סגור
  • 2.
    לא עיתון, ביטאון (ל"ת)
    מישו 08/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחח סתם פרשן ספורט (ל"ת)
    פוהוריס נחשב טאלנט? 08/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור