תקשורת ומדיה

CNN מבינה איפה העתיד: משיקה תכנית חדשות בסנאפצ'ט

בתכנית תשודר סקירה חדשותית של אירועי היום מסביב לעולם. בסנאפצ'ט משודרות 25 סדרות ויותר מ-200 פרקים כבר עלו לאוויר ונצפו על ידי למעלה מ-88 מיליון צופים יוניקים
משה בנימין | 
CNN (צילום יח"צ)
ערוץ החדשות הבינ"ל CNN מבין היטב לאן נושבת הרוח, והיכן נמצא הקהל עליו הוא צריך לבנות את עתידו. הערוץ משיק תכנית חדשות תחת השם Update שתשודר ברשת החברתית סנאפצ'ט, בפלטפורמת ה-Discover
בתכנית תשודר סריקה חדשותית של אירועי היום הבולטים על ידי כתבי CNN וסוכנויות החברה מסביב לעולם. "אנחנו מציגים לקהל הצעיר את צוות הכתבים המבריק שלנו בצורה חכמה ונגישה ב-Update" מסבירה סמנת'ה בארי, המפיקה הראשית של תכני הסושיאל ומדיה חדשה. "בזירת החדשות של היום, אנשים רעבים לחדשות ורוצים לקבל עדכון מהיר של תמונת המצב בקליק אחד על מכשיר הטלפון ואת זה אנחנו מגישים להם, בשפתם ובווידאו נאה, ורטיקלי וידידותי". 
סנאפצ'ט החלה לשדר תכניות על בסיס פלטפורמת Discover לפני כשנה ומאז היא עובדת בשיתוף עם רשתות הטלוויזיה המובילות בעולם. נכון לעכשיו משודרות בה 25 סדרות ולמעלה מ-200 פרקים כבר עלו לאוויר. בסנאפצ'ט מדווחים כי למעלה מ-88 מיליון צופים יוניקים כבר צפו בתכניות אלו וצברו יחד 22 מיליון שעות צפייה.   
תגיות CNN | סנאפצ'ט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה