תקשורת ומדיה

מחקר קובע: הפודקאסט צומח ומושך קהל צעיר, משכיל ועשיר

עוד עולה מהמחקר כי בנוסף, זכירות המותגים בקרב המאזינים עומדת על נתון גבוה של כ-67% כאשר היקף דומה של מאזינים העידו על כך שפרסומות בפודקאסט עודדו אותם לבצע רכישה
משה בנימין |  1
פודקאסט (צילום Istock)
הצמיחה הניכרת בהקלטה, שידור, הפצה והאזנה לפודקאסטים אינו חומק מתחת לידם של המפרסמים. ארגון הפרסום האינטראקטיבי (IAB) האמריקאי פרסם את המדריך הראשון אי פעם לרכישת פרסום בפודקאסט שבו יופיעו נתוני השימוש וההאזנה, מידע על הקהלים המאזינים, העדפות האזנה, פורמטים פרסומיים, טירגוט ופרמטרים למדידת אפקטיביות.
באחד המחקרים האחרונים שנעשו על ידי IAB באמצעות PwC ההערכות דיברו על כך שתחום הפודקאסט יגיע לנתח של כ-220 מיליון דולר בהוצאות פרסום, לעומת 119 מיליון דולר ב-2016. מחקר נוסף שפורסם לאחרונה ונערך על ידי נילסן מצא שבמחצית ממשקי הבית בארה"ב ישנם מאזיני פודקאסטים. 
המכשיר המועדף להאזנה לפודקאסטים הוא המכשיר הנייד כאשר 44% מהמאזינים הם מתחת לגיל 34, משכילים, בעלי הכנסה גבוהה עם סבירות גבוהה להיות משפיעים כלכלית. בנוסף זכירות המותגים בקרב המאזינים עומדת על נתון גבוה של כ-67% כאשר היקף דומה של מאזינים העידו על כך שפרסומות בפודקאסט עודדו אותם לבצע רכישה. 
תגיות פודקאסט
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחקר קובע שארה"ב נמצאת שנות אור מאיתנו (ל"ת)
    ארז 08/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור