תקשורת ומדיה

קבוצת 'יפעת' רכשה את חברת המחקר 'אדקיט'

'יפעת' מרחיבה את פעילות המחקר האסטרטגי שלה עם רכישת חברת המחקר אדקיט  עסקת שקיבלה את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים
כתבי אייס | 
גבי בגס (צילום יח"צ)
קבוצת יפעת בניהולו של גבי בגס הודיעה על הרחבת שירותי המחקר האסטרטגי שהיא מציעה ללקוחותיה, באמצעות רכישת חברת אדקיט. העסקה שקיבלה השבוע את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, הופכת את קבוצת יפעת לבעלת השליטה באדיקט.
על לקוחות אדקיט נמנים משרדי ממשלה וכן חברות מובילות במשק בתחומי הפיננסים, מוצרי הצריכה, בטחון, פארמה ועוד, בהן גוגל, טבע, yes, פרטנר ואחרים. החברה מעסיקה כ-70 אנליסטים, מומחי תוכן וחוקרים, ומבצעת עבודות מחקר ואיסוף גלובאליות במספר שפות ובמתודולוגיה ייחודית שפותחה במשך השנים.
מקבוצת יפעת נמסר כי "רכישת אדקיט היא המשך ישיר לחיזוק יכולות המחקר של הקבוצה, המאגדת בתוכה את יפעת מחקרי מדיה, את חברת Vigo החוקרת ומנתחת מידע ברשתות החברתיות, חברת יפעת בקרת פרסום המייצרת תובנות בעולם הפרסום וחברת יפעת מכרזים המספקת שירותים ייחודים בעולם המכרזים לתעשיות וקטגוריות שונות בישראל.
לדברי מנכ"ל קבוצת יפעת, גבי בגס, "רכישת אדקיט הינה סנרגטית לפעילות האיסוף והמחקר התקשורתי של 'יפעת' בארץ ובעולם שמובילה הקבוצה. שירותי המחקר האסטרטגי שמספקת 'אדקיט' לצד שירותי יפעת, יציידו לקוחות קיימים ופוטנציאליים ביתרון תחרותי לוקאלי ובינ"ל וישרת חברות רבות לצרכי צמיחה ופיתוח עסק למקבלי החלטות בארגונים המובילים במשק".
סלעית גרניט, מנכ"לית אדקיט: "שילוב הכוחות עם חברות קבוצת יפעת יאפשר לאדקיט להרחיב את יכולות המחקר והייעוץ הגלובאלי שהיא מעניקה".
גילוי נאות: קבוצת יפעת היא בעלת שליטה בקבוצת 'קו מנחה' המפעילה את אתר אייס 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה