תקשורת ומדיה

איפה בר ושירי מימון? שלט של X פקטור הושחת בטבריה

מודעה לקידום חזרתו של הריאליטי המוזיקלי השבוע, הושחתה בסופ"ש ותמונות של שירי מימון ובר רפאלי נמחקו. בעירייה "רואים את המקרה בחומרה", המשטרה פתחה בחקירה
אלכסנדר כץ |  1
איפה בר ושירי? השחתת שלט של התכנית X פקטור בטבריה (צילום גולשים)
עוד סימן להתחרדותה של טבריה? שלט פרסומת לקידום חזרתה לאוויר השבוע של התכנית X פקטור, הושחת בעיר הצפונית, והתמונות של המגישה בר רפאלי והשופטת שירי מימון נמחקו. התמונות של השופטים הגברים - משה פרץ, עברי לידר וסאבלימינל - נשארו, כמו גם תמונותיהם של כוכבי הסדרה המדרשה שבמודעה שהודבקה בסמוך למודעה זו, אף היא של הזכיינית רשת.
בעקבות המקרה, הוגשה למשטרת טבריה תלונה בנושא, ונפתחה חקירה. ביום שישי העלה הגולש יוסי ללוש פוסט בפייסבוק עם תמונות של השחתת המודעות, וכתב: "מיום ליום המצב הולך ומחמיר – הפעם בכביש ראשי בכנסיה לעיר. מי היה מאמין שזו טבריה 2017?".

  
בעקבות המקרה, כתבה שירי מימון ברשתות החברתיות: "מי שחושב שהוא מוחק נשים ובכך מוחק את זכותן ואת היותן - טועה. הקול שלנו ישמע. הנוכחות שלנו חשובה ומי שרוצה לראות נשים בטלוויזיה מוזמן לצפות בעונה החדשה של X פקטור שמתחילה ביום רביעי".
מעיריית טבריה נמסר: "העירייה רואה בחומרה רבה את תופעת הוונדליזם שהתרחשה על גבי שלט החוצות המסחרי ומגנה אותה בכל תוקף. ראש העיר יוסי בן דוד הנחה את השיטור העירוני המשולב, סיירת ההורים העירונית והמוקד העירוני להגביר את הערנות, הן על ידי ביצוע סיורים מוגברים בשטח והן על ידי שימוש במצלמות המוקד הפזורות ברחבי העיר. כמו כן, שוחח ראש העיר בנושא עם מפקדי תחנת המשטרה בטבריה, בתקווה לאתר את מבצעי הוונדליזם ולהעמידם לדין".
מרשת לא התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תעלול יחצני של רשת
    הילה 10/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה משלם על שלט חוצות- משחית אותו ומקבל חשיפה בחינם בכל העיתונים בארץ . שכוללת את התמונה עם תאריך ההשקה של התוכנית... הטריק הכי ישן בספר
    סגור