תקשורת ומדיה

הישג ל-yes: רשת Showtime הזמינה עונה שלמה של 'כבודו'

ללא פיילוט: רשת הכבלים האמריקאית שחתומה בין היתר על דקסטר והעשב של השכן, רכשה להפקה עונה שלמה של הסדרה הישראלית שהופקה ע"י קודה ושודרה ב-yes
אלכסנדר כץ | 
סדרת הדרמה "כבודו" (צילום יח"צ)
עוד הישג לתעשיית הטלוויזיה הישראלית: yes studios, הזרוע הבינ"ל להפצה והפקת תוכן בחו"ל של yes, מודיעה הבוקר (יום א') על הסכם למכירת דרמת המתח כבודו לרשת הכבלים האמריקאית Showtime. את הסדרה יצרו שלמה משיח ורוני ניניו והיא הופקה על ידי קודה תקשורת.
במסגרת ההסכם הזמינה הרשת לראשונה בתולדותיה עונה שלמה בת 10 פרקים של הסדרה, וללא  פרק פיילוט מקדים כמקובל, שלאחריו מתקבלת ההחלטה אם להזמין פרקים נוספים.
'כבודו' מביאה את סיפורו של מיכה אלקובי (יורם חטב), שופט בבית המשפט השלום בבאר שבע, שבנו התיכוניסט מעורב בתאונת פגע וברח. רגע לפני שהוא מסגיר אותו לידי החוק, מתברר לשופט שקורבן התאונה, הוא בן למשפחת פשע אכזרית מהדרום, כשעל המאזניים מונחים מקצועו ועולמו הערכי של אל מול חיו של בנו יחידו.
מבחינת yes מדובר בהבעת אמון מצידה של Showtime שהפיקה בין היתר את 'מיליארדים', 'הומלנד' 'ריי דונובן' 'אפיזודס', 'דקסטר', 'העשב של השכן' ועוד. בדרך כלל נהוג להזמין פרק פיילוט ועל פיו להחליט עם ללכת על עונה שלמה. במצב הנוכחי הוזמנה מראש עונה והגרסה האמריקאית צפויה לצאת לדרך במהלך 2018. אגב, שגרסאות נוספות של הסדרה נמצאות בשלבים שונים של פיתוח בגרמניה, איטליה, צרפת ורוסיה.
בראש ההפקה האמריקאית יעמדו רוברט ומישל קינג, המפיקים והיוצרים של 'האישה הטובה' ו'הטובות לקרב', יחד עם חברת Scripted World של אלון ארניה ו-CBS Studios שרכשו את 'כבודו' עוד בשלב התסריט לאדפטציה. על התסריט האמריקאי יהיה אמון היוצר פיטר מופט שכתב את הסדרה 'צדק פלילי', עליה מבוססת 'ליל האירוע'.
'כבודו' שמוקרנת בימים אלו בפסטיבלים ברחבי העולם, מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של סדרות של yes שנמכרות לשידור ברחבי העולם. את מהלכי ההפצה והמכירה מובילה yes studios בראשות דנה שטרן, שחתומה בין היתר על מכירת השוטר הטוב המצטלמת בימים אלה בניו יורק בכיכובו של טוני דנזה עבור נטפליקס לשידור בכל רחבי העולם; פאודה 2 שעתידה לעלות לשידור בארץ בקרוב, ובשנה הבאה ביותר מ-190 מדינות; וכן בהפצת  הסדרה מלאך של אמא לשידור במספר הולך וגדל של מדינות ברחבי העולם ביניהן ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, פולין ומדינות יוגוסלביה לשעבר.
תגיות Showtime | yes | כבודו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה