תקשורת ומדיה

אחרי 10 חודשים: סוף סוף השקת תכנית עם כמעט 30%

אמנם השקת העונה החדשה של מאסטר שף היא הנמוכה ב-5 שנים, אבל מדובר בנתון כמעט הכי גבוה השנה להשקת ריאליטי. הבוקר של רסקין בקשת רשם 5.3% סטנדרטיים
אלכסנדר כץ | 
מאסטר שף (צילום עדי אורני מוקטן)
העונה החדשה של מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) עם השופט החדש ישראל אהרוני הושקה אמש (יום א') עם 29.3% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר בנתון ההשקה הנמוך ביותר של 'מאסטר' ב-5 העונות האחרונות, אבל גם גם השני בגובהו ב-2017 להשקת ריאליטי, שני רק להשקת הכוכב הבא בינואר השנה. בעוד שבוע וחצי אפשר כבר יהיה לשכוח מנתוני השקה כאלה, עם הפיצול בערוץ 2 והמעבר ל-3 ערוצים מסחריים.
מנגד קיבלה לעוף על המיליון (ערוץ עשר) 6.3% בלבד, ואילו הפרק השמיני בטיול אחרי צבא (כאן 11) רשם אף הוא נתון נמוך של 4.1%.
"חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 18.6% - הנתון הגבוה ביותר שלה מאז חודש מארס השנה. התכנית היהודים באים (כאן 11) קיבלה 3.8%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) עם נתון נמוך של 2.6%, בהשפעת רצועת הפריים-טיים הראשונה. 'הרדאר' (ערוץ עשר) הניבה 3.9%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 3.3%.
בגזרת הבוקר הושקה 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' (קשת, ערוץ 2) עם 5.3% - נתון סטנדרטי לתכניות הבוקר. מולה קיבלה 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) 3.6%.  
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.2%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.5%. מנגד הניבה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) 6.3%, ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 19%, מול 9.5 ל'חדשות 10', ו-5.5% ל'חדשות הערב' (כאן 11). 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה