תקשורת ומדיה

האיום הגדול: פייסבוק בוחנת פיד נפרד לחברים ופאבלישרים

במסגרת הטסט, יופיעו שני פידים על מסך הגולשים, אחד למשפחה וחברים ושני לפוסטים של גופי מדיה. פייסבוק גם בוחנת שילוב פוסטים של פאבלישרים בפיד החברים תמורת תשלום
משה בנימין | 
אם התלות של הפאבלישרים בטראפיק המגיע מפייסבוק אינה מאיימת מספיק על עתידם, אז הטסט החדש של פייסבוק אותו השיקה במספר מדינות יעשה בוודאי את העבודה ויכניס רבים מהם ללחץ. על פי דיווחים בעולם, פייסבוק החלה לבחון תצורה חדשה של הפיד כך שיהיה כפול - טיימליין אחד לפוסטים של חברים ומשפחה ושני, מקביל, לפוסטים של פאבלישרים.
נכון לעכשיו הניסוי של פייסבוק מוגבל ל-6 מדינות, רחוקות מאוד מהבאז העולמי, כנראה מתוך הבנה שהפיצ'ר עתיד לעורר גלים. המדינות הן סלובקיה, סרי לנקה, קמבודיה, סרביה, גוואטמלה ובוליביה.
בפייסבוק מנסים להחזיק את המקל מ-2 קצותיו. פעם אחת המהלך מוסבר כמענה לצרכי הגולשים שמעדיפים פיד נקי יותר שבו מופיעים רק החברים והמשפחה שלהם ומנגד החברה צפויה לאפשר לפאבלישרים לשלב פוסטים בפיד החברים והמשפחה תמורת תשלום, והנה לכם עוד מנוע צמיחה בהתהוות.
על פי אתר AdAge, פאבלישרים בחלק מהמדינות שבהן פייסבוק בוחנת את הפיצ'ר כבר החלו לדווח על ירידה חדה ב-Reach מספר ימים לאחר תחילת הניסוי, לעומת הימים שקדמו לתחילת הבדיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה