מדיה

רגע לפני הפיצול: 24.1% לחזרתה של 'הכוכב הבא'

נתון פושר ל'כוכב' - הנמוך ביותר להשקת ריאליטי מאז 2016, אבל דומה יחסית להשקות בתקופה האחרונה. 6.2% ל'לעוף על המיליון', ו-5.4% ל'טיול אחרי צבא'. ערב חזק לפרה-פריים של ערוץ 2
אלכסנדר כץ |  2
הכוכב הבא 5 (צילום אוהד רומנו)
הכוכב הבא חזרה אתמול (יום א') לעונה 5 בהשקה פושרת – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית רשמה 24.1%, נתון ההשקה הנמוך ביותר של התכנית אי-פעם וגם הנמוך ביותר להשקת ריאליטי מאז 2016. מאידך, מדובר בנתון סביר ביחס לחודשים האחרונים, ולא הרבה יותר נמוך מהשקת תכניות ריאליטי אחרות בפרק זמן זה.
לעוף על המיליון (ערוץ עשר) עם נתון פושר של 6.2%, טיול אחרי צבא (כאן 11) קיבלה 5.4%, ואחריה היהודים באים (כאן 11) עם 3.5%.
קידום לתכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון - בקרוב אצלכם (קשת, ערוץ 2) הניב 17.6%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-10.5%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 8.1%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) הניבה 4.6%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 3.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) הניבה 11.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.1% - ברצועת פרה-פריים חזקה בערוץ 2. מנגד קיבלה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) 5.2%, פי 2 מ'שבע אקטואלי' (כאן 11) שרשמה 2.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 19%, 'חדשות עשר' ניפקה 8% ואילו 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 5.7%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה תקין שהם משתמשים בלוגו של ערוץ 2 בלוגו החדש?
    הטעיה 30/10/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שרשת אפשרו להם לעשות את זה. בהתחלה היה לוגו אחר עם 2 שדומה לערוץ 2 אבל לא זהה.
    סגור
  • למגיב מס 1, החל מנובמבר הם ייפסיקו להישתמש בלוגו הזה ויעברו לאחד אחר
    עומר 30/10/2017 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשות השנייה חייבה אותם שלא להשתמש בלוגו של ערוץ 2 בערוצים החדשים, לכן עד שהפיצול ייקרה קשת תציג את זה ככה
    סגור