תקשורת ומדיה

אורן רוזמן מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עיסקי ברשת

רשת מצרפת לשורותיה את רוזמן שליווה אותה בשנים האחרונות לקראת הפיצול בהכנת תכנית עסקית. המנכ"ל אבי צבי: "מדובר בחיזוק ניהולי משמעותי בעידן בו אנו נמצאים"
כתבי אייס |  6
אורן רוזמן (צילום יח"צ)
לקראת האתגר העסקי המורכב המצפה לרשת 13, הערוץ מודיע על מינויו של אורן רוזמן לתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה והפיתוח העסקי. במהלך השנים האחרונות עבד רוזמן גם מול 'רשת' בביסוס התכנית העסקית לקראת המעבר ל-7 ימי שידור.
בתפקידו האחרון כיהן רוזמן כשותף בפעילות הייעוץ האסטרטגי של פירמת הייעוץ והראיית חשבון הבינ״ל Deloitte. רוזמן עבד ב-Deloitte כ-5 שנים, ולפני כן היה שותף בפירמת הייעוץ האסטרטגי טריגר-פורסייט אשר נרכשה על ידי Deloitte. בתפקידים אלו רוזמן הוביל פרויקטים של ייעוץ אסטרטגי וכלכלי מול חברות מובילות במשק הישראלי. כמו כן הוא צבר במשך השנים ניסיון רב בעבודה עם חברות טלקום ומדיה מובילות בארץ ובעולם ולפני עבודתו בתחום בטריגר-פורסייט עבד בחברת IBM.
אבי צבי, מנכ"ל רשת: "אני שמח על הצטרפותו של אורן למשפחת 'רשת'. מדובר בחיזוק ניהולי משמעותי בטח ובטח בעידן בו אנו נמצאים כשפנינו קדימה. אורן ליווה את "רשת" מבחוץ, במשך מספר שנים וכעת הוא מצטרף להנהלת החברה. מבחינתי זו עוד הבעת אמון ב'רשת 13' ואני מאחל לאורן הצלחה גדולה בתפקיד חשוב זה".
לדברי רוזמן, "אני שמח מאוד על ההזדמנות להצטרף למשפחת רשת 13 ומודה מאוד לאבי צבי על האמון. אני נרגש לקראת האתגרים שעומדים בפנינו עם המעבר ל-7 ימי שידור והמשך הבנייה והחיזוק של "רשת 13" כקבוצת מדיה רחבה ומובילה. לאחר שנים רבות שבהם ליוויתי עשרות חברות בתהליכים עסקיים משמעותיים כיועץ חיצוני,  הרגשתי כי זהו הזמן הנכון מבחינתי לפנות לאתגר חדש, הפעם מבפנים. אני מודה לכל החברים שלי ב-Deloitte על שנים נהדרות יחד".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בהצלחה לשני הצדדים
    Birdman 11/2017/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוזמן - אין כמוך. לקחת על עצמך חתיכת אתגר, אבל אם מישהו יכול לעמוד בו זה אתה. סומך עליך שתישאר קסם של בחור גם עם הכובע החדש על הראש.
    סגור
  • 5.
    האיש הנכון במקום הנכון
    מוטי ב 10/2017/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלקוח של אורן לשעבר יכול להעיד שמדובר בפנומן אמיתי. 1-0 לרשת :-) המון בהצלחה
    סגור
  • 4.
    אחלה אורן
    בר-לב 10/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחור מוכשר, עתיר ניסיון! שחק אותה אורן!
    סגור
  • 3.
    רוזמן
    שחר שרצקי 10/2017/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהלך מצויין של רשת. אורן רוזמן בחור מוכשר, פיקח ויסודי. בהצלחה
    סגור
  • 2.
    בהצלחה תותח! (ל"ת)
    דניאל יהושע 10/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חיזוק משמעותי
    Puncho 10/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שלבחור החדש יש המון ניסיון, צריכים את זה שם ברשת. בהצלחה
    סגור