תקשורת ומדיה

אילנה דיין: "אלכס גלעדי צריך לסיים את תפקידו בקשת"

אחרי שהורמו גבות רבות על שתיקתה, העיתונאית אילנה דיין התייחסה לראשונה לפרשת אלכס גלעדי בראיון לקרן נויבך בכאן רשת ב'
אלכסנדר כץ |  1
אילנה דיין, מגישת עובדה (יח"צ) (צילום יח"צ)
העיתונאית אילנה דיין, מגישת עובדה, התייחסה היום (יום ד') לראשונה לפרשת ההטרדות לכאורה של אלכס גלעדי, לאחר שהורמו גבות על כך שעד כה שמרה על שתיקה. את שתיקתה הפרה בתכניתה של קרן נויבך 'סדר יום' בכאן רשת ב'.
"חשוב מאוד שהנשים האלו דיברו", אמרה דיין לנויבך בשיחה הארוכה שקיימו לפני הצהריים. "הן דיברו על מה שכולנו מרגישות. תמיד ידענו שיש דברים שקרו לנו ולא סיפרנו, ותמיד ידענו שזה יותר מאחת, שזה קורה גם לילדות שלנו".
לדבריה, נשיא קשת גלעדי צריך לסיים את תפקידו. "בעניין של אלכס גלעדי, ההתנהלות מאד קודרת וחמורה. זה לא משאיר הרבה מקום לדילמה", אמרה. על התופעה המתמשכת ובה נשים חושפות הטרדות מיניות אמרה: "קורה כאן תהליך משמעותי ועמוק, שייקח לכולנו זמן להבין את ההשלכות שלו. במובן הזה מדובר ברעידת אדמה, תהליך משמעותי שגם גובה מחירים".
 הראיון המלא עם אילנה דיין
כבר לפנות בוקר הודיע גלעדי באמצעות יועץ התקשורת ששכר לטובת המשבר, יובל ארד, כי הוא יוצא לחופשה, אבל מתכוון להילחם על חפותו וכבר נועץ בעורכי דין. זמן קצר לאחר מכן הודיעה קשת על כי גלעדי אינו משמש עוד כנשיא הזכיינית. 
הסיפור התפוצץ יצא בשבוע שעבר על ידי אשרת קוטלר שתיארה כיצד ניסה גלעדי לשדל אותה לקיום יחסים בתמורה לתכנית בקשת. בהמשך פרסמה עיתונאית הארץ נרי לבנה טור בו העידה כי גלעדי הזמין אותה לביתו וחשף בפניה את איברו.
 
דבריה של קוטלר בשידור בערוץ עשר
אתמול פורסמה בהארץ עדות חמורה יותר על אונס לכאורה שביצע גלעדי באישה שהייתה עובדת שלו בסוף שנות ה-70. בחדשות עשר פורסמה עדות נוספת של "אשת תקשורת לשעבר" על כך שגלעדי ניצל את כוחו ואנס אותה לכאורה. עדותה עברה בדיקת פוליגרף והיא נמצאה דוברת אמת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אילנה דיין לא דיברה לפני כמה ימים ?
    שג 11/2017/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה הקשר שלה לאלכס גלעדי?
    סגור