תקשורת ומדיה

דיוויד קוסטמן מצטרף לאאוטבריין כמנכ״ל משותף

קוסטמן חבר פעיל בדירקטוריון החברה מאז 2014, יחלוק את הסמכויות הניהוליות עם ירון גלאי, המנכ״ל הנוכחי וממייסדי החברה
כתבי אייס | 
ירון גלאי ודייויד קוסטמן (צילום נועם גלאי)
פלטפורמת הגשת התוכן אאוטבריין, הכריזה היום כי דיוויד קוסטמן מצטרף לחברה כמנכ״ל משותף. קוסטמן יחלוק את הסמכויות הניהוליות עם ירון גלאי, המנכ״ל הנוכחי וממייסדי החברה. קוסטמן, חבר פעיל בדירקטוריון החברה מאז שנת 2014 וימשיך לכהן בתפקידו.
״אאוטבריין נמצאת בעיצומו של תהליך צמיחה ואני צופה האצה משמעותית אף יותר בשנה הבאה. תנאי השוק בשלים לשנה אדירה של דיסקברי ואנו ערוכים עם כל התשתיות האיכותיות ביותר למקסם פוטנציאל זה לצד שיפור המיומנויות המקצועיות של הצוות הניהולי״, אמר גלאי. ״בשנים האחרונות דיוויד קוסטמן היה יועץ קרוב והוא מצוי בכל רזי החברה. דיוויד בעל ידע נרחב והיכרות מעמיקה עם הצוות והעסקים שלנו, שאותו הוא משלב עם הניסיון העשיר שלו בחברות גדולות ובתעשיות שונות. ״השותפות בינינו תתרום רבות להצלחת החברה״ הוסיף גלאי.
״בשנים האחרונות עבדתי עם ירון וראיתי מקרוב את ההזדמנות האדירה שניצבת בפנינו ואני שמח להצטרף אליו להובלת אאוטבריין״, אמר קוסטמן. ״שותפות זו  תאפשר לשנינו להמשיך ולפתח את הפעילות הגלובאלית, להרוויח מהשינויים הדינמיים שמתרחשים בשוק ולהבטיח שאאוטבריין תמשיך להיות החברה המובילה בתחום הדיסקברי״.
בנוסף לתפקידים שהוא ממלא באאוטבריין, קוסטמן מכהן כיו״ר מועצת המנהלים של נייס בע״מ; דירקטור בחברות ironSource  ו-SA TIVIT; ואחד ממייסדי Nanoosh. בעבר שימש גם כחבר בדירקטוריון ריטליקס. קוסטמן כיהן כמנכ״ל דלתא גליל ארה״ב וכסמנכ״ל תפעול בחברת Verticalnet. הוא שימש גם כמנכ״ל בחטיבת ההשקעות של ליהמן ברדרס, שם עמד בראשות Internet GroupGlobal  ועבד כבנקאי השקעות בחברתNM Rothschild & Sons.   . קוסטמן הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מ-INSEAD.
תגיות אאוטבריין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה