תקשורת ומדיה

פאף דדי יוביל את הפורמט הישראלי The Four של FOX

הכוכב האמריקאי יוביל את צוות השופטים והיה גם אחד המפיקים בתכנית שפיתחה 'ארמוזה פורמט', ותעלה לאוויר בתחילת ינואר ל-6 פרקים בפריים-טיים, במקומה של 'אמריקן איידול'
אלכסנדר כץ |  2
רשת FOX חשפה את רשימת כוכבי הענק שיובילו את תכנית הפריים החדשה שלה The Four: Battle for Stardom  (הפורמט נקרא במקור The Final Four). הגרסה האמריקאית לפורמט הישראלי שפיתחה ארמוזה פורמטס. מדובר על תכנית שתחליף בפריים-טיים את אמריקן איידול המיתולוגית.
את חבר השופטים בתכנית יוביל הכוכב והמוזיקאי פאף דדי, שגם יוגדר כמפיק שותף להפקת הפורמט. זהו הפורמט הטלוויזיוני הראשון בו פאף דדי לוקח חלק ובחר לעשות זאת בימים בהם מדד הפופולריות שלו בנסיקה בפרט לקראת צאת אלבומו החדש שמהווה המשך לאלבומו הראשון No Way Out מ-1997. יחד אתו בצוות השופטים יהיו די ג'יי חאלד, מגאן טריינור וצ'רלי ווק.
The Final Four הוא פורמט תחרות שירה לפריים טיים בהפקת חברת הפורמטים הישראלית בבעלות אבי ארמוזה. מדובר בפורמט הראשון ששובר את הפרדיגמה המוכרת בז'אנר תחרויות השירה שכן התכנית הראשונה בעונה מתחילה בנקודה בה כל התכניות האחרות מסתיימות: בהכרזת 4 הפיינליסטים. מרגע זה, בכל פרק בעונה מתמודד חדש מנסה לתפוס את מקומו של אלו שהוכרזו כפיינליסטים. גם הצופים יכולים לקחת חלק אקטיבי ולהציע עצמם כמתמודדים באמצעות אפליקציה ייעודית ואולי להתחרות מול 4 הנבחרים. כך שהפיינליסטים שיגיעו לגמר אינם בהכרח אלו שהוכרזו בתחילת העונה.  
העונה בארה"ב תכלול 6 פרקים ותושק ב-4 בינואר בין השעות 20:00-22:00. את הגרסה האמריקנית יפיקו ארמוזה פורמטס ו-ITV Entertainment. המפיקים בפועל הם בקה ווקר, דיוויד פרידמן, דיוויד ג'ורג', אדם שר, דיוויד איילנברג, אבי ארמוזה, נחמה כהן, מושיקו כהן, אלווין דה גרוט וכאמור פאף דדי.
מנכ"ל ארמוזה פורמטס אבי ארמוזה מסר: "אני גאה ונרגש לזכות בתמיכה ומעורבות של פוקס לעלות עם פורמט ישראלי מקורי בלב הפריים-טיים שלה. מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן של הרשת ושל כוכבי מוזיקה מובילים ביצירתיות שלנו".
פאף דדי אמר: "התכנית הולכת לחולל מהפכה בתחום ולשנות את חוקי המשחק כפי שאני מכירים אותם עד היום. השילוב בין התכנית הנכונה לבין הרשת המתאימה הוא מה ששכנע אותי לחזור למשחק. אנחנו נעשה היסטוריה בתכנית הכישרונות הכי טובה בטלוויזיה. כוח המשיכה של התכנית טמון בתחרות הטהורה, במלחמת ההישרדות. האם אתה רוצה לנצח? האם את רוצה להיות הטובה ביותר? אנחנו מאפשרים למעריצים להציץ אל מאחורי הקלעים של התהליך האמיתי שעובר על מי ששואף להגיע לפסגה ולהישאר שם - מלווים את האמנים המבטיחים האלה והופכים אותם לדור הבא של הכוכבים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא שלב הכיסאות ב אקס פקטור ? (ל"ת)
    שלומי 12/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יהיה מאוד מעניין ב3 תוכניות הראשונות וזהו (ל"ת)
    רונן 11/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור