תקשורת ומדיה

גם גלי ישראל נפרדת משפ"א: תעבוד מול משרדי הפרסום

מדובר על התחנה האזורית החמישית, והשנייה מקבוצת 'רדיו ישראל' שהחליטה להתנהל ישירות מול הפרסומאים. הסיבה: גיוס טאלנטים ועבודה חזקה בסושייאל הובילה להכרה בתחנה
אלכסנדר כץ |  2
שרון גל באולפני גלי ישראל (צילום מתוך דף הפייסבוק של שרון גל)
עוד תחנה אזורית מפסיקה לעבוד עם שפ"א (שירות פרסום אזורי). תחנת הרדיו גלי ישראל החליטה להתחיל לנהל באופן עצמאי את מכירת הפרסומות ישירות מול משרדי הפרסום, והודיעה על כך לאחרונה לשפ"א.
אבי כהן, המשנה למנכ"ל התחנה המשדרת לקהל המתנחלים ביהודה ושומרון אבל נקלטת באזורים רבים ברחבי הארץ, הודיע על כך לשפ"א וגם למשרדי הפרסום השונים, במייל ששיגר אליהם: "החל מהחודש, נובמבר 2017, רדיו גלי ישראל ישווק את עצמו ויעבוד מולכם ישירות. זו הזדמנות טובה להודות לאנשי שפ"א על שיתוף פעולה".
בתחנה אומרים כי ההנהלה שקלה ב-3 החודשים האחרונים את הצעד זאת לאחר שהתחנה צברה בשנה האחרונה נוכחות רבה במדיה עם גיוס טאלנטים בולטים וכן מובילה בתחום הדיגיטל בעזרת ערוצי סושיאל עם עשרות אלפי עוקבים, עיתוי שמאפשר לה לעבוד כעת ישירות מול משרדי הפרסום.
מדובר על התחנה האזורית החמישית שפועלת ישירות מול משרדי הפרסום, לאחר רדיו קול הים האדום שאינה עובדת עם שפ"א מאז הקמתה, רדיו ירושלים, רדיו קול ברמה, ולפני כשנתיים – רדיו תל אביב, כפי שפורסם בזמנו באייס. גלי ישראל ורדיו תל אביב שייכות שתיכן לקבוצת רדיו ישראל, במסגרתה פועלות גם רדיו דרום ורדיו חיפה על שלוחותיהן השונות. בעבודה ישירות מול משרדי הפרסום, חוסכות התחנות האזוריות את העמלה שגובה שפ"א.
מנכ"ל גלי ישראל ישראל פריד מסר: "התחנה שלנו התפתחה מאוד בשנה האחרונה, הרחבנו את אופי התכנים באופן משמעותי וגייסנו טאלנטים כמו שרון גל, מנחם הורוביץ, נועם פתחי, יותם זמרי, ארז צדוק  ואלעד לוי, שלהם יש פנים והכרה ציבורית. רשימת הטאלנטים הזו מצטרפת לטאלנטים הוותיקים של הקבוצה; שרה ב"ק, דליק ווליניץ, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. אנחנו מודים לשפ"א על שיתוף הפעולה המקצועי לאורך השנים, אבל את הסיפור של רדיו גלי ישראל ואת העשייה התקשורתית המשמעותית שלנו ברשתות החברתיות, אנחנו יודעים לספר הכי טוב, ולכן יהיה לנו נכון יותר לעבוד באופן ישיר מול המפרסמים ומשרדי הפרסום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחנה מעולה
    יאיר 11/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחנה מקצועית ומעולה. לא מסכים עם כל הדעות של השדרנים שם, אבל נותנים במה לכולם וכיף לשמוע את הדיונים
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    תחנה חכמה 11/2017/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בטוח שזה מהלך עם כסף אחרת לא היו עושים את זה 5 תחנות
    סגור