תקשורת ומדיה

ביזפורטל עלה היום עם אתר חדש - הנה כל החידושים

2 עשורים של פעילות הפכו את ביזפורטל לאתר כלכלי מוביל ומוערך עם 2.5 מיליון מבקרים בחודש. היום הוא עלה בגרסה חדשה שכוללת שדרוג העיצוב, ניווט קל, מהירות טעינה גבוהה ומדורים חדשים
כתבי אייס |  2
ביזפורטל (צילום מסך)
היום (יום ב') עלה לאוויר אתר ביזפורטל החדש. ביזפורטל, מאתרי הכלכלה הראשונים ברשת, פועל כשני עשורים ורכש לעצמו קהל נאמן בזכות הסיקור ההוגן והמדויק של שוק ההון והעולם הכלכלי בכלל, עם 2.5 מיליון מבקרים בחודש וזמן שהייה של 22 דקות .
בפורמט החדש שלו, שיחזק עוד יותר את מעמדו כאתר כלכלי בהתמקדות בשוק ההון, ביזפורטל יהיה נעים יותר לגלישה. עמוד הבית ועמודי הכתבות עברו שדרוג משמעותי כאשר מלבד הנראות, הדפים הפכו מהירים יותר וקלים יותר לניווט תוך שמירה על השפה העסקית-כלכלית של האתר, כחלק ממחשבה על חווית גלישה מיטבית והתאמה לעידן החדש עם כלי שיתוף רבים וקו כללי נקי יותר.
העיצוב החדש כולל שינוי משמעותי בצבעי האתר, הגדלת התמונות ואיכותן, ועדכון תפריט הניווט העליון. בנוסף עולה לאוויר מדור הביטקוין שבו ניתן למצוא ציטוט עדכני של המטבע לצד חדשות, פרשנויות והסברים על התחום שהפך למשמעותי מאד בעולם הכלכלי של ימינו.
האתר יעמיק ויגביר בצורה משמעותית את התוכן הטלוויזיוני שלו עם הרחבת מדור ה-TV שיכלול תוכן עשיר ומגוון יותר - בכתבות, סקירות ודיווחים - במסגרת לוח תכניות שבועי, שיעלה עם תוכניות חדשות במהלך 2018.


מדור ה-TV החדש של ביזפורטל
השדרוג הנוכחי מהווה יריית פתיחה לקראת שדרוגים נוספים צפויים בפלטפורמה של ביזפורטל, כולל באפליקציה ובאתר המותאם במובייל.
מנכ"לית ביזפורטל, ליטל צדוק זיו, מסרה: "ביזפורטל שם לו למטרה את הצלחת המשקיעים והקהילה העסקית בישראל, ואנו עושים ועוד נעשה הכל כדי לתת להם את הכלים והמידע שיעזרו להם להצליח. אנחנו עתידים להשיק בשנת 2018 כלים ומוצרים חדשים תוך שיפור מתמיד של היצע התכנים העשיר שלנו". 
תגיות ביזפורטל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עסקים קטנים מוזנחים בפורטל הזה בחוסר רצינות.
    עסק קטן בישראל 12/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר כלכלי ומוערך לא מחזיק באיזה פורטל ישנוני לעסקים קטנים בתוכו שלא מחדש כלום ותקוע כמו העורך שלו. תחדשו וטפלו בנושא. ותמצאו עורך מקצועי ולא איזה אדם חסר ידע ומקצועיות.
    סגור
  • 1.
    יוסי חוזר?
    גיאגו 11/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה תחזירו את יוסי הגדול!
    סגור