מדיה

מקריות? קמפיין HOT על יצירה מקורית במקביל למחאת היוצרים

HOT יעלה הערב בקמפיין ששם במרכזו את ההשקעה בהפקות מקור. בכיכובם של כוכבי 'מטומטמת'. בדיוק היום יפגינו היוצרים נגד סלקום שאינן משקיעה ביצירה מקורית
אלכסנדר כץ |  3
מטומטמת (צילום אוהד רומנו)
הבוקר (יום ד') מקיימים היוצרים מחאות מול משרדי סלקום ובכיכר רבין על כך שהחברה אינה מחויבות ואינה משקיעה בהפקה בהפקות מקור בטלוויזיה, משום שאינה נתונה לפיקוח רגולטורי. באופן מקרי לחלוטין, הערב תעלה HOT בקמפיין פרסומי שבמרכזו ההשקעה של החברה בהפקות מקור - כ-150 מיליון שקל בשנה האחרונה. 
החברה מתכוונת להבהיר בקמפיין שמבהיר את חשיבות ההשקעה בהפקות מקור לתעשייה המקומית, ולטענתה כבר השקיעה בעשור האחרון כ-2 מיליארד שקל ביצירה כזו. "ההשקעה הרבה בתוכן ישראלי תומך בקיומה ושגשוגה של היצירה הישראלית ובמעגל רחב של העוסקים במלאכת היצירה", אומרים בחברה. 
 הקמפיין החדש של HOT עם בת חן סבג וחברי 'מטומטמת'
בהודעת החברה נכתב כי "בשנים האחרונות נכנסו לשוק הטלוויזיה שחקנים חדשים, הן חברות בינ"ל והן חברות מקומיות, שאינם מפוקחים על ידי הרגולטור ולא חלות עליהם חובת הפקות מקור. היעדר ההשקעה בהפקות מקור פוגע ביצירה הישראלית ובתעשייה המקומית בפרט לאורך זמן".
רק ביממה האחרונה פורסמו דוחותיהן של סלקום TV ופרטנר TV, מהן עולה כי מספר בתי האב המחוברים לחברות כאלה עומד על כ-185 אלף (154 אלף בסלקום, 31 אלף בפרטנר), מה שפוגע קשות בראש ובראשונה ב-HOT וב-yes.   
במקור ההודעה של היוצרים מתחילת השבוע סבבה סביב סלקום ופרטנר, ואולם בסופו של דבר המחאה תהיה מול סלקום, לאחר שרק לאחרונה השיקה פרטנר את ערוץ טדי שיכלול כולו תוכן ישראלי מקורי, במודל שותפות 50/50 בין הגוף המשדר ליוצרים. 
ב-HOT אומרים עוד כי איום נוסף על שוק היצירה המקומי הוא צפייה פיראטית בסדרות, שאינה זוכה לסנקציות משמעותיות בישראל, בניגוד לעולם. 
לדברי HOT, הפקות המקור מובילות את טבלת הצפייה של החברה יותר מסרטים, סדרות מחו"ל,  ספורט או כל תוכן אחר, כאשר בממוצע כל הפקת מקור ישראלית זוכה לרייטינג הגבוה כמעט פי 10 מממוצע הרייטינג של סדרות מחו"ל, וכאשר 14 מתוך 15 התכנים הנצפים ביותר של החברה ב-2017 היו הפקות מקור - פולמון, ג'ודה, אלישע, מתים לרגע, מטומטמת, הפוליאקובים, שכונה, בתולות, מחוברים, אנחנו במפה, צפוף, איט גירלז, אנחנו, הבנים והבנות והמלאך השומר שלי
ואכן, את הקמפיין שיעלה היום, יובילו כוכבי 'מטומטמת', סדרת הדגל של HOT, בת חן סבג, דובר קוסאשווילי, שני קלייןמשה אשכנזי, מיקי ליאון ורות אסרסאי. את הקמפיין מפיק משרד הפרסום ראובני פרידן.  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לברוח מהוט
    פיפ נאליפ 29/11/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרסומת מפגרת! "אתם משלמים מלא כסף על תוכן פח ומטומטם" אנחנו לא פראיירים!!!
    סגור
  • 2.
    די כבר לרגולציה של הסוציאליזם החזירי (ל"ת)
    איש אחד 22/11/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יש בעיה באתר (ל"ת)
    האתר שלכם לא נפתח 22/11/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור