מדיה

רוכשי מדיה בארה"ב: פייסבוק הטובה ביותר להשקת קמפיין

עפ"י אנליסטים של מכון המחקר COWEN שעומדים מאחורי הסקר בקרב 50 רוכשי מדיה בכירים, ההוצאות לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם יגדלו מול קיטון בתקציבים לגוגל
משה בנימין | 
מארק צוקרברג (צילום גטי אימג'ס)
סקר חדש בקרב רוכשי מדיה בכירים בארה"ב מגלה כי רובם חושבים שפייסבוק היא פלטפורמת המדיה הטובה ביותר להשקת קמפיין חדש. לשם ההשוואה, פייסבוק טובה יותר מהטלוויזיה וכן מהיוטיוב - כך על פי ידיעה שהתפרסמה באתר הכלכלי CNBC
על פי אנליסטים של מכון המחקר COWEN שעומדים מאחורי הסקר בקרב 50 רוכשי מדיה בכירים, ההוצאות לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם יגדלו ב-2018 ו-2019 ולעומתם תקציבי הפרסום שיופנו לגוגל יקטנו במעט. במחקר מצוין שגוגל היא עדיין מובילת נתח השוק בעולם הדיגיטל אך פייסבוק צפויה להגדיל את נתחה תודות לזינוק בפרסום מבוסס וידאו. 
מנתונים של eMarketer, גוגל ופייסבוק מחזיקות יחד בנתח שוק של 63% מפרסום הדיגיטל בארה"ב. הצפי לשנה הקרובה הוא שמחזור המכירות של גוגל יעמוד על כ-40.08 מליארד דולר ואילו פייסבוק תעמוד על מחזור של כ-21.57 מיליארד דולר. 
41% מבכירי חברות רכש המדיה בארה"ב שענו לסקר של מכון המחקר COWEN קבעו שפלטפורמת הווידאו של פייסבוק היא המקום הטוב ביותר להשקת קמפיין חדש. זאת לעומת 25% שבחרו בטלוויזיה ו-10% בלבד שבחרו ביוטיוב. כמו כן, בכירי חברות רכש המדיה אמרו שהם מעדיפים את הסטורי של אינסטגרם על פני המקבילה שלו בסנאפצ'ט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה