תקשורת ומדיה

הופ! תשתתף בפרויקט מדיה עולמי לילדים של BBC ו-Sky

הפרויקט של  BBC Children's ו-Sky Kids כולל סרטים קצרים שמטרתם לעורר השראה בקרב הדור הצעיר. כל הערוצים המשתתפים ישדרו את כל הסרטים שייקחו חלק בפרויקט
אלכסנדר כץ |  4
הופ! (צילום לוגו)
קבוצת מדיה הופ! היא אחת מ-12 גופים שנבחרו להשתתף בפרויקט המדיה הכלל עולמי Hope Works מטעם BBC Children's ו-Sky Kids. במסגרת הפרויקט יופקו סרטים קצרים על ידי גורמי הפקה ושידור בינ"ל, שמטרתם להעצים ולעורר השראה בקרב הדור הצעיר, שגדל לתוך 24 שעות של חדשות ללא הפסקה ולחצים של רשתות חברתיות.
הופ!, כפי שיעשו ערוצים אחרים, תציג סרט לייב אקשן שיצרה בשם "Give a Hand - ילדים יוצרים שינוי". בין יתר המשתתפות בפרויקט אפשר למנות את דיסני, DreamWorks,, Sesame Workshop ועוד.
הפרויקט הושק בכנס הבינ"ל Children's Global Media Summit 2017 בו הוצגו 3 מסרטי הקמפיין בהם סרט הלייב אקשן של הופ!. הפרויקט במלואו ישודר במקביל ברחבי העולם לקראת אמצע השנה. כל גוף תקשורת ישדר את כל הסרטים שהופקו, כך שהסרט של הופ! ישודר אף הוא מסביב לעולם. גם בערוץ הופ! יושק יום שידורים מיוחד.
הסרט של הופ! צולם בכל חלקי הארץ בהשתתפות ילדים ונוער ישראלים ממגוון רקעים וקבוצות באוכלוסייה. במרכז הסרט בבימויו של אדם דויטש מ'אדום הפקות, עומדים ילדים שבוחרים להביט סביבם, להושיט יד ולשתף פעולה על מנת לעצב עולם טוב יותר.
המשנה למנכ"לים של קבוצת מדיה הופ!, מיכל בוטל מסרה: "אנו גאים לקחת חלק בפרויקט גלובלי ראשון מסוגו ולייצג את ישראל בגאווה לצד קבוצות המדיה המובילות בעולם. אנו חשים אחריות על עיצוב דור העתיד ועל התכנים אותם הוא צורך. הילדים של ימינו חשופים לתקשורת שחלקה שלילי ואנו רואים חשיבות בהנכחת אלטרנטיבה חיובית, בהעצמת האופטימיות הטבעית של ילדים וביכולת של ילדים בכל הגילאים לכוון למטרה ולייצר שינוי".
תגיות BBC | הופ!
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קטנים קטנים אבל גדולים (ל"ת)
    טרללה 01/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד !!! (ל"ת)
    סיימון 01/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אין כמו הופ! (ל"ת)
    ג'ט 01/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שאפו! (ל"ת)
    יעל ה. 01/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור