תקשורת ומדיה

האפליקציה שתחשוף פרקים נדירים של פרפר נחמד וזהו זה

בזכות פרויקט הדיגיטציה, ניתן להנגיש תכנים נוסטלגיים רבים - וגם חדשים - לגולשי האינטרנט. בחינוכית מבטיחים שזו רק תחילת הדרך
אלכסנדר כץ | 
זהו זה (צילום באדיבות החינוכית)
החינוכית משיקה אפליקציה חדשה לפעילות הדיגיטלית שלה שכולל דף הפייסבוק חתרני וערוצי יוטיוב פופולריים. מדובר על אפליקציה חינמית חדשה בשם חינוכית שבה ניתן לצפות לראשונה בשידור של ערוץ 23 ישירות מהנייד מכל מקום בארץ ובעולם.
חובבי הנוסטלגיה יוכלו למצוא באפליקציה פרקים נדירים שטרם נחשפו של פרפר נחמד, זהו זה ותכניות נוספות ואהובות של התחנה, שיעלו במסגרת "פרויקט הדיגיטציה" לצפייה ראשונה ובלעדית באפליקציה. הורים לילדים יוכלו למצוא בה תכניות כמו ילדי בית העץ, החפרנים, שוסטר ושוסטר ועוד, כשבחינוכית מצהירים כי מדובר יהיה בסביבה בטוחה נטולת פרסומות ותוכן שיווקי.
לצד זאת אפשר יהיה למצוא באפליקציה תכניות נוספות של החינוכית כמו חוצה ישראל, שיחת נפש, חדר 101, פסקול ישראלי ועוד. בנוסף מתכוונים בחינוכית להשיק באפליקציה תכניות חדשות עוד לפני שידורן בערוץ, כמו למשל הסדרה קופה ראשית בכיכובם של קרן מור ודב נבון שתעלה בערוץ בפברואר הקרוב.
מנכ"לית החינוכית, ד"ר אורנה שמחון מסרה: "החינוכית ממשיכה להתעדכן עם אפליקציה חדשה אשר מנגישה את תכניה, כולל פרקים וקטעים מפרויקט הדיגיטציה שטרם נחשפו,  לכלל הציבור. תפקידנו כשידור ציבורי להיות בכל מקום בו הציבור צורך את התוכן - טלוויזיה, אינטרנט, פודקסטים, אפליקציות. כולי תקווה שתינתן לנו האפשרות להמשיך בתנופת העשייה והיצירה עוד שנים רבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה