תקשורת ומדיה

גידי גוב, אופירה וברקו: רדיו ת"א בקמפיין פרסומי נרחב

לראשונה תעלה התחנה בקמפיין נרחב בטלוויזיה, באתרים, בעיתונות ובשילוט חוצות - בהיקף של 1.6 מיליון ש'. את הקמפיין יובילו הטאלנטים של התחנה. צפו
אלכסנדר כץ |  5
תחנת רדיו תל אביב תעלה בקמפיין חוצה פלטפורמות חדש בהיקף של 1.6 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. מדובר על קמפיין פרסומי ראשון ונרחב של התחנה התל אביבית, שיושק מחר (יום ו')..
הקמפיין החדש יעלה בימים הקרובים במגוון פלטפורמות פרסום, בין היתר כחסויות דינמיות בערוצי קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר, מודעות בעיתונות המודפסת, פרסום דיגיטלי ב-ynet, וואלה ויד 2, ופרסום שילוט חוצות באמצעות ברעם וחוצות זהב

את הקמפיין יובילו שדרני התחנה אופירה אסייג ואיל ברקוביץ'מיה דגן ודפנה לוסטיגאודי סגלגידי גובארז טלטל פרידמןדליק ווליניץנדב אבוקסיסשרון טייכר וערן זרחוביץ'.
 החסות הדינמית בטלוויזיה, עם אסייג וברקוביץ'
מהלך הפרסום רחב ההיקף של רדיו תל אביב יתקיים במהלך חודש פברואר ומעמיד במרכזו את רצועות הפריים-טיים היומיות של התחנה ואת המגישות והמגישים המוכרים של התכניות. "אין מפרסם בישראל שאינו רוצה לשווק ברדיו באמצעות המגישים המוכרים והמזוהים ביותר במדינה - וכולם היום נמצאים אצלנו ברדיו תל אביב", אומרת אודליה ספרן, סמנכ"לית השיווק של התחנה. "זו חבילה איכותית וייחודית, עבור כל מי שרוצה פרסום אפקטיבי ומוטה תוצאות מהירות".
לדברי מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם, "במובנים רבים, היה לנו מאד קל בקמפיין הזה כי אנחנו נשענים על שורת מגישים שכל אחת ואחד מהם יכולים ואף משמשים כפרזנטורים מובילים בקמפיינים מסחריים חשובים. התצלום המשותף של כולם שב ומוכיח: יש לנו את נבחרת החלומות של הרדיו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תוכנית של גידי גוב מעולה. (ל"ת)
    ליאת 02/2018/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    משולם וספרן מרימים את התחנה
    אחד שהיה שם 02/2018/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולוקחים אותה למקומות מדהימים. עם רק היו נותנים לתחנה ציוויון יותר תל אביבי הם היו מושלמים!
    סגור
  • 3.
    רדיו תל אביב המשעמם
    דיויד 02/2018/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל כך עצוב של"עיר ללא הפסקה" אין תחנת מוזיקה נורמלית ,הגיע הזמן שתהיה בתל אביב תחנת להיטים,לא מספיק שהמוסיקה ברדיו תל אביב משעממת עד מוות אז עכשיו רוצים להפוך אותו לרדיו ללא הפסקה גרסת הצהובון?
    סגור
  • 2.
    האזנה נמוכה וחסרת משמעות
    אלכס 02/2018/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל
    סגור
  • 1.
    אני אוהב את התחנה הזאת וגם את 99 (ל"ת)
    אייל 02/2018/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור