תקשורת ומדיה

גל"צ מחזירה את עירית לינור וקובי אריאלי ל-11 בבוקר

מפקד גל"צ אלקבץ שומר על המשבצת המזוהה עם הימין, ומשבץ את השניים ברצועה שתהפוך לקרב רייטינג מרתק - עם ראש בראש באראל סג"ל שעובר ל-103FM
משה בנימין |  2
עירית לינור וקובי אריאלי. המילה האחרונה (צילום דיגיטל/ גלי צה"ל)
מי שחשש לאיזון הפוליטי בגלי צה"ל יכול לשמוע את צפירת ההרגעה ברקע. לאחר פרישתו המתוקשרת של אראל סגל מגלי צה"ל, מפקד התחנה שמעון אלקבץ מחזיר את עירית לינור וקובי אריאלי למרכז הבמה, בשעה 11:00. 
לאחר שנאלצה לפנות את מקומה ועברה עם "המילה האחרונה" לשעה 18:00, עירית לינור שבה למרכז הבמה בגלי צה"ל ותתפוס את המשבצת שסגל הותיר פנויה. השיבוץ של לינור ואריאלי יהפוך לקרב רייטינג מרתק שכן הם יתחרו ישירות בסג"ל שישדר מולם ב-103FM. 
לינור מגישה את "המילה האחרונה" מאז שנת 1998, בתחילה עם אורי אורבך ז"ל, אחר כך עם אריאלי וביניהם עם יריב אופנהיימר, רענן שקד וליאת רון יבדל"א. "המילה האחרונה" זכתה עם צאתה לדרך בפרס מפקד גל"צ ובשנה האחרונה נמנית עם 10 התכניות המואזנות ביותר בישומון גלי-צה"ל ובדיגיטל.
כזכור, סגל עזב את גלי צה"ל לאחר שנתיים ושב ל-103FM שבה החל את דרכו. במסגרת תכניתו בגלי צה"ל נתבע סגל על ידי רביב דרוקר לאחר שיחד עם שמעון ריקלין שהגיד לצידו, האשים סגל את דרוקר שזה ניסה להפיל את תא"ל וינטר מטעמים אידיאולוגיים. 7 חודשים לאחר מכן הגיעו הצדדים לפשרה מחוץ לביהמ"ש.  
מגלי צה"ל נמסר: " אנו מאחלים הצלחה לאראל סג"ל בדרכו החדשה, ולעירית לינור ולקובי אריאלי הצלחה בתכניתם המשותפת "המילה האחרונה" שתשודר כאמור בשעה 11:00 לפני הצהריים". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יותר ויותר אחדות דעות בין השניים הנוטה לאגף הימני
    צביקה אהרון 05/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום רב. עירית וקובי הם כלים יקרים בתקשורת. מעניינים, שפתם שוטפת וקולחת, אלא שמצטמצמת והולכת חילוקי הדעות ביניהם, ובכך נוצר חסר בטיעוני הנגד. קובי מביע באופן ברור עמדותיו הימניות-בהחלט לגיטימי, ועירית אינה מפגרת אחריו בהסכמה ובהשלמת טיעוניו החדים. להווייתי חשוב שדברים אלה ייאמרו. נ. ב. אינני איש שמאל, ומעולם לא הייתי, אך יש לי סלידה עזה מהסימון המחליא שחצי מהעם אשר איננו עם המנהיג, אוטומטית הנו בוגד.
    סגור
  • 1.
    מן הפח אל הפחת (ל"ת)
    אמיר 03/2018/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור