תקשורת ומדיה

עסקים כרגיל: יונתן שם טוב מצטרף ל-Storiez

שם טוב, לשעבר עורך המגזין בוואלה מצטרף לליסה בן בסט לאחר פרישת שותפיה יעל דרומי וירון פרוסט. "יחד נרים את הרף וניצור תוכן ברמה הכי גבוהה שיש, שזו ליבת הפעילות שלנו"
משה בנימין |  4
יונתן שם טוב (צילום יח"צ)
שבוע רצוף שינוים בחברת התוכן הממותג Storiez. לאחר פרישת שני השותפים: יעל דרומי (שהייתה גם אחת המייסדות) וירון פרוסט שהצטרף מאוחר יותר, ליסה בן בסט שנותרה הבעלים היחידה של החברה משדרת עסקים כרגיל ומצרפת אליה את יונתן שם טוב, לשעבר עורך המגזין באתר וואלה, ממנו פרש באוגוסט 2017. 
שם טוב שמונה למנהל התוכן והקריאייטיב בחברה שימש גם כעורך חדשות ופרויקטים מיוחדים בוואלה, ובין השאר טיפל בחשיפת פרשת ההטרדות המיניות של משה איבגי. קודם לכן שימש במשך כ-4 שנים כראש דסק החדשות באתר. הוא מחזיק בתואר שני בפסיכולוגיה קלינית ומביא עימו גם ניסיון מעולם הפרסום לאחר ששימש כקופירייטר בבאומן בר ריבנאי וברוקנר יער לוי. את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל, שם שירת ככתב, עורך ומגיש. 
שם טוב מסר בתגובה למינוי: "אחרי 8 שנים מרתקות בוואלה, אני נרגש ומלא התלהבות לקראת ההרפתקה הגדולה ב-Storiez. יחד נרים את הרף וניצור תוכן ברמה הכי גבוהה שיש, שזו ליבת הפעילות שלנו. נדע לספר את הסיפורים של הלקוחות שלנו בצורה מלהיבה מאי פעם. זו הזדמנות ענקית: זה שוק צומח ושם העתיד". 
בן בסט אמרה: "אני שמחה על הצירוף של עיתונאי ואיש תוכן מנוסה כמו יונתן, שאין כמעט תחום בתעשייה שהוא לא נגע בו. Storiez תצעיד קדימה את לקוחותיה הנוכחיים ותמשיך להוביל ולפתח את תחום התוכן המותגי בישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא נשארו לקוחות. הספינה טבעה. (ל"ת)
    נעם 03/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה טוב לב (ל"ת)
    חנה 03/2018/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יפה!
    רונה 03/2018/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תצליחו ילדים. יונתן תותח והשילוב מריח כמו הצלחה.
    סגור
  • 1.
    צוות מנצח
    חן 03/2018/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא צריך לדאוג לסטוריז, הכיוון ברור ואף משתבח. בהצלחה!!!!
    סגור