תקשורת ומדיה

סערה מגדרית ב-BBC: מקנרו מרוויח פי 10 מנברטילובה

עבור פרשנות בטורניר ווימבלדון, הרוויח כוכב העבר 150 אלף ליש"ט מול 15 אלף לאגדת הטניס הנשית. ב-BBC טוענים כי תפקידו רחב נרחב יותר ועם מחויבויות שונות
כתבי אייס |  1
כוכבת הטניס לשעבר מרטינה נברטילובה טוענת לאפליה מגדרית ב-BBC. לדבריה השכר שקיבלה עבור פרשנות לטורניר הטניס ווימבלדון, נמוך פי 10 מזה שקיבל כוכב עבר אחר, ג'ון מקנרו. נברטילובה - בעצמה אלופה 9 פעמים בווימבלדון ומי שנחשבת לאגדת טניס חיה – סיפרה לסדרת הדוקו 'פנורמה' במשודרת אף היא ב-BBC.
"זה היה הלם בשבילי בגלל שג'ון מקנרו הרוויח לפחות 150 אלף ליש"ט (כ-210 אלף דולר), אני קיבלתי 15 אלף ליש"ט (כ-21 אלף דולר) לווימבלדון", צוטטה באתר הוליווד ריפורטר. לדבריה, נאמר לה שהיא תרוויח כמו גברים ותעשה את אותה עבודה.
לא אמרו לנו את האמת, זה בטוח", המשיכה נברטילובה, "זה עדיין הרשת של החבר'ה הבנים הטובים. בשורה התחתונה, הקולות הגבריים שווים יותר מאשר אלה הנשיים".
רשת BBC לא הכחישה את הדברים, וטוענת כי תפקידו של מקנרו רחב יותר, או כפי שמסרה - "בקנה מידה שונה, ועם היקף ומחויבות זמן אחרים". ב-BBC אומרים כי מקנרו נחשב למומחה הטוב ביותר בספורט, מוערך מאד על ידי קהל הצופים שלנו, ועל פי החוזה שלו – הוא אינו יכול לעבוד עבור גוף שידור בריטי אחר ללא אישור שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות
    ערן 03/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בעד שיוויון מגדרי אבל במקרה הזה מאוד ברור שמקנרו מייצר הרבה יותר עניין ורייטינג בזכות הפה הגדול שלו מאשר נברטילובה. נכון שהיא אגדת טניס אבל זה עוד לא הופך אותה לכוכבת טלוויזיה
    סגור