תקשורת ומדיה

התשובה של הקרן החדשה לנתניהו: סדרת רשת על הישגיה

נתניהו קבע כי "הקרן מסכנת את ביטחונה ועתידה של ישראל", הקרן החדשה עולה עם קמפיין שכולל סדרת רשת על המאבקים החברתיים בהם לקחה חלק
אלכסנדר כץ | 
ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבוע הסייבר הלאומי (צילום חן גלילי)
הקרן החדשה לישראל משיקה היום (יום א') את קמפיין 'בשביל ישראל' המציגה את האנשים מאחורי המאבקים שעיצבו את החברה הישראלית. הסדרה שמאחוריה עומד בית הקונספט אלנבי - הושקה לרגל חגיגות ה-70 לעצמאות ישראל, ועל רקע הביקורת שמטיחים בה פוליטיקאים מן הימין, ובעיקר ראש הממשלה בנימין נתניהו.
בקרן אומרים כי סדרת הרשת תאפשר לציבור הצצה על ההישגים והניצחונות שלה, שהשפיעו על אזרחי המדינה. לצד הסדרה הושק גם אתר אינטרנט אינטראקטיבי המציג מסלולי טיולים בעקבות המאבקים שהקרן החדשה לישראל הובילה ביניהם: המאבק הפמיניסטי, המזרחי, הלהט"בי, שוויון אזרחי והמאבק לסיום הכיבוש.
סדרת הרשת בת 5 הפרקים תציג את הסיפורים האנושיים מאחורי המאבקים החברתיים שהשפיעו על חייהם של כל אזרחי ישראל. פרק הפתיחה יציג את המאבק של ד"ר שני פאלוך, רופאה אונקולוגית שסבלה שנים מבעל מתעלל. כשביקשה להשתחרר ממנו, הוא סרב לתת לה גט. ד"ר פאלוך הובילה מאבק עיקש לשחרור העגונות.
 
"לרגל חגיגות ה-70 של המדינה אנחנו רוצים לחגוג עם הגיבורים והגיבורות שעיצבו את החברה הישראלית ולא תמיד זכו להכרה ציבורית", אומר מנכ"ל הקרן החדשה לישראל, מיקי גיצין. לדבריו, "לקרן החדשה לישראל הייתה הזכות לתמוך במאבק שלהם אז ובמאבקים נוספים היום כדי להגשים ישראל טובה יותר".
רק לפני 3 שבועות האשים נתניהו כי הקרן החדשה לישראל גרמה לביטול הסכם העברת המסתננים לאוגנדה, וכי הוא יוזם הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את התנהלות הקרן. "הקרן מסכנת את ביטחונה ועתידה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי", קבע נתניהו בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו. "הגורם המרכזי שהפעיל לחץ אירופי על ממשלת רואנדה לסגת מההסכם להוצאת המסתננים מישראל, זוהי הקרן החדשה לישראל... היא ארגון זר שמקבל מימון מממשלות זרות ומגורמים עוינים לישראל, כמו הקרנות של ג'ורג' סורוס. מטרת העל של הקרן היא מחיקת הצביון היהודי של ישראל והפיכתה למדינת כל אזרחיה, לצד מדינת לאום פלסטינית נקייה מיהודים בקווי 67' שבירתה ירושלים".
נתניהו הוסיף כי "מזה עשרות שנים הקרן מממנת ארגונים אנטי ציונים ופרו-פלסטינים, ביניהם כאלה שמוציאים את דיבתם של חיילי צה"ל, כמו שוברים שתיקה ובצלם, וכאלה שנלחמים למען מחבלים פלסטינים כמו ארגון עדאלה. אני לא מכיר אף דמוקרטיה מערבית, ובמיוחד ארה"ב, שלאורך זמן הייתה מוכנה לסבול פעילות עוינת הממומנת על ידי מדינות זרות, כפי שקורה כאן בישראל עם הקרן מזה עשרות שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה