תקשורת ומדיה

עמי גלאם מצטרף לרשת 13: ימונה לסמנכ"ל התוכן של הערוץ

עד ל-2012 שימש גלאם כמנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת, שבה היה חתום על פורמטים מצליחים ביניהם מאסטר שף וסופר נני
משה בנימין | 
עמי גלאם (צילום יונתן גלאם)
עמי גלאם, מאנשי הטלוויזיה הבכירים בישראל, מצטרף להנהלה הבכירה של רשת 13 בתפקיד סמנכ"ל התוכן. גלאם שעל דבר מועמדותו לתפקיד פורסם לראשונה באייס, יחליף את ארז בן הרוש ששימש עד כה בתפקיד ופרש לאחרונה.
עד לשנת 2012 שימש גלאם במשך 5 שנים כמנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת, שבה היה חתום על פורמטים מצליחים ביניהם 'מאסטר שף', 'סופר נני', 'נראה אותך', 'שלוש', 'יצאת צדיק', 'מה אתם הייתם עושים', 'בקרוב אהבה' ו'אל תפיל את המיליון' שחלקן גם זכו להצלחה בעולם.
עם פרישתו מקשת ב-2012 הקים גלאם יחד עם אשתו אילן גלאם את סטודיו גלאם - חברת הפקות ופורמטים בינלאומית. 'סטודיו גלאם' אחראית על פיתוח פורמטים רבים לארץ ולעולם ובהם גם The Extra Mile (עד סוף העולם), 'טיול אחרי צבא', 'ההחלטה', 'הפייטן', 'סיפור שמתחיל בפוסט' ופורמטים נוספים שחלקם נמכרו ישירות לטריטוריות שונות בעולם. בשנה וחצי האחרונות שהה גלאם בניו יורק שם הקים את השלוחה האמריקאית לסטודיו גלאם' שחתמה על הסכם פיתוח עם Red Arrow - אחת מחברות התוכן הגדולות בעולם.
עבור גלאם התפקיד הנוכחי מהווה סגירת מעגל שכן בעבר שימש במשך 3 שנים כמנהל הפיתוח של 'רשת' וכמו כן היה היוצר והאחראי על פיתוח אחת מתכנית הריאליטי המקוריות הראשונות בטלוויזיה הישראלית 'סוף הדרך'. גלאם למד בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב ושימש גם כמרצה בקורסים לפיתוח ותוכן במרכז הבינתחומי בהרצליה.
אבי צבי, מנכ"ל רשת: "אני שמח על הצטרפותו של עמי לרשת 13. עמי ללא ספק אחד מאנשי הטלוויזיה המנוסים, המקצועיים והאיכותיים ביותר בארץ. רשת 13 נמצאת בתנופת יצירה ללא הפסק עם ערוץ 13 המשדר שבעה ימים בשבוע. גלאם מצטרף להנהלה ותיקה ומיומנת. בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב לארז בן הרוש על 8 שנים מופלאות בהן עברנו ביחד אתגרים נפלאים וחווינו שיאים של יצירה והשפעה ערכיים. ארז הוא חלק ממשפחת "רשת" ואני שמח שיישאר איתנו  במהלך החודשים הקרובים וימשיך ללוות את "האח הגדול"". 
עמי גלאם מסר: "אנחנו נמצאים באחת התקופות המעניינות והמאתגרות שהיו אי פעם בתעשיית הטלוויזיה בישראל ואני שמח ונרגש לחזור לעבוד בארץ. הצטרפותי לרשת 13 היא בבחינת סגירת מעגל עבורי, שכן היא הייתה הבית הראשון שלי בתחילת הדרך. אני רוצה להודות  ליו״ר יוסי רוזן, לחברי הדירקטוריון של רשת ולמנכ"ל אבי צבי על האמון שניתן בי בהפקדת תחום התוכן בידיי. אני מודע לגודל השעה והתפקיד וזהו כבוד גדול עבורי. אני מצפה לעבודה עם הצוות ברשת, וחברות ההפקה השונות בתעשייה, יחד, בשילוב הכוחות והכישרונות המצוינים, נמשיך ליצור את התכניות המובילות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה