תקשורת ומדיה

חצי שנה לאחר הפיצול - קשת נבחרה להשקה המנצחת ב-2017

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הכריזה על השקת ערוץ 12 כזוכה בכנס החדשנות השנתי של האיגוד שנערך היום. מנימוקי הבחירה: "6 חודשים לאחר הפיצול, קשת מובילה בכל הפרמטרים כאשר הרייטינג של ערוץ 12 גבוה משל המתחרים"
כתבי אייס | 
קשת 12 (צילום יח"צ)
חצי שנה לאחר הפיצול בערוצי הטלוויזיה, איגוד השיווק הישראלי בחר בהשקת קשת 12 להשקה המנצחת של 2017. 
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הכריזה על השקת ערוץ 12 כזוכה בכנס החדשנות השנתי של האיגוד שנערך היום (שלישי). הוועדה, שבוחרת מדי רבעון את ההשקות המוצלחות של הרבעון החולף, מורכבת מ-16 מנהלים בכירים מענפים רבים במשק, בראשות רן גוראון מנכ"ל פלאפון.
בנימוקי הבחירה בקשת מציין איגוד השיווק: "בנובמבר 2017, בעקבות החלטת ממשלה, פוצל ערוץ 2 לימי שידור מלאים בכל ימות השבוע של קשת ורשת. ההחלטה הכניסה את שתי הזכייניות לקרב שיווקי על לב הצופים; כצעד ראשון ולאחר מחקר הוחלט להשקיע ברכישת אפיק 12 בשלט. על בסיס הבנת הצופה הישראלי נבנה המוצר שנקרא ערוץ 12. הושק קמפיין מעבר אשר לווה בשיווק מאסיבי ומדויק, גדוש בטאלנטים אהובים ואהודים, מיתוג חזק, שימוש בהומור ופרסום בפלטפורמות השונות של קשת".
"התוצאות לא איחרו לבוא וההשקעה הניבה פירות. כיום, כ-6 חודשים לאחר הפיצול, קשת מובילה בכל הפרמטרים כאשר הרייטינג של ערוץ 12 גבוה משל המתחרים, פער שהולך וגדל ובא לידי ביטוי גם בכמות הנחשפים לערוץ. על סמך הנתונים, המטרה של קשת להפוך לערוץ ברירת המחדל החדש - הושגה בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה