תקשורת ומדיה

מחליף לצזנה: אריאל כהנא יהיה הכתב המדיני של ישראל היום

ישראל היום מודיע הבוקר על מינויו של כהנא, ששימש מאז 2009 ככתב המדיני של מקור ראשון. לאייס נודע כי יש לו כבר מחליף במקור ראשון: הודיה כריש חזוני
אלכסנדר כץ |  2
אריאל כהנא (צילום אריק סולטן)
אריאל כהנא מונה לכתב המדיני של עיתון ישראל היום – כך דיווח היום העיתון בהודעה לתקשורת. כהנא מחליף בתפקיד את שלמה צזנה, שהודיע לאחרונה על עזיבתו, ויעבור לעבוד כיועץ התקשורת של יאיר לפיד
לאייס נודע כי במקור ראשון כבר מינו לכהנא מחליף: הודיה כריש חזוני, שעובדת במקור ראשון כבר 14 שנים. בתחילה הייתה כתבת לענייני מתיישבים ביו"ש, בשנים האחרונות סגנית עורך מגזין מוצ"ש, ובתפקידה האחרון - סגנית עורכת מוסף דיוקן. כריש חזוני אישר את הפרטים לאייס.
כהנא (44) התחיל את דרכו המקצועית ברדיו ערוץ 7 ומאז 2009 משמש ככתב המדיני של מקור ראשון, שבשנים האחרונות שייך לקבוצת ישראל היום. בשנים אלה פרסם בין היתר את חזרתו של בנימין נתניהו מתמיכתו ברעיון המדינה הפלסטינית, את פרשת הדיפלומטים המצייצים נגד הממשלה ואת היקפי התמיכה העצומים שארגוני השמאל מקבלים ממדינות אירופה.
"בתום 12 שנים מרתקות ופורצות דרך במקור ראשון, אני נרגש להתחיל בפרק חדש", מסר כהנא בהודעה. "תודתי העמוקה לכל האנשים הטובים במקור ראשון, בראשם חגי סגל ואורלי גולדקלנג, עימם זכיתי לעשות את המסע המיוחד להצבת עיתון איכות ישראלי, במרכז השיח הציבורי. ביום הזה במיוחד מלווה אותי דמותו של אורי אליצור ז"ל. את מה שלמדתי מהם וממנו, אביא בעזרת השם לעיתון הגדול, ההוגן והחופשי בארץ - ישראל היום".
העורך הראשי של ישראל היום, בועז ביסמוט מסר: "אריאל מביא איתו המון ניסיון ותכונות אופי של עיתונאי עם רצון מתמיד לחשוף ולהביא לידיעת הציבור את מה שקורה מאחורי הקלעים של העשייה המדינית. אין לי ספק שהצטרפותו תעשיר את חווית הקריאה של קוראי ישראל היום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "הוגן וחופשי"? (ל"ת)
    יורגי 05/2018/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כריש חזוני אישר את הפרטים לאייס - אישרה לא אישר (ל"ת)
    נודניק 05/2018/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור