תקשורת ומדיה

מסי מחמיץ, רונאלדו מפגיז: אפליקציית סטטיסטיקות ל-HOT

האפליקציה של HOT מיועדת לבעלי ממירים Fiber 4K, FiberBox או Mini FiberBox, ומוסיפה נתונים שלא מתקבלים בשידור עצמו
אלכסנדר כץ | 
אפליקציית הסטטיסטיקה SPORT MASTER של HOT (צילום מסך)
HOT שדרגה בתקופה האחרונה את אפליקציית ה-SPORT MASTER שלה, המאפשרת ללקוחותיה להיות מעודכנים בכל המידע והסטטיסטיקות של המונדיאל בזמן אמת, על מסך הטלוויזיה ובכל ערוץ. בגרסת המונדיאל שודרג עיצוב הממשק בהתאמה לממשק Fiber 4K
האפליקציה מיועדת לחובבי הספורט שברשותם ממיר Fiber 4K, FiberBox או Mini FiberBox. הצופים יכולים להתעדכן במידע מעודכן רב, און-ליין ולבחור מתוכו רק את מה שמעניין אותם, ובזמן לפי דרישתם, כגון מידע וסטטיסטיקות על כל משחק בזמן אמת ועל ציר זמן; מידע כללי על הטורניר, הנבחרות ועוד; ומשחק ניחושים 'מלך המונדיאל' שאינו נושא פרסים. נתונים על משחק יהיו זמינים גם לאחר סיומו, כך שבכל רגע בו מתחילים לצפות במשחק, וגם אם לא צופים בו, יכולים לקוחות HOT להישאר מעודכנים בביצועי הקבוצה המועדפת עליהם.
בפועל SPORT MASTER פותחה כבר לקראת טורניר יורו 2016, והציגה גם שם נתונים סטטיסטיים. האפליקציה חזרה לפעילות כבר בסוף השבוע, עם תחילתו של טורניר גביע העולם ברוסיה, והשקה מחדש זו הייתה שקטה, כדי לבחון אותה. היום (יום א') היא צפויה לזכות להד תקשורתי רב יותר. לאייס נודע כי בסוף השבוע האחרון כ-100 אלף איש עשו שימוש באפליקציה זו.
מסקרים פנימיים של HOT עולה כי 74% מהישראלים הצהירו כי בכוונתם לצפות במשחקי המונדיאל, וכ-42% יצפו במשחקים בתדירות גבוהה. עוד עולה כי יותר משליש מהנשאלים היו מעוניינים לקבל סטטיסטיקות במהלך המשחק ו-62% מרגישים שמידע סטטיסטי המוצג תוך כדי המשחקים מעשיר את חווית הצפייה ואת הבנת המשחק.
"כחלק מהעבודה המתמדת לשדרוג חווית הצפייה ולקראת אירועי המונדיאל, אחד מרגעי השיא בשידורי הטלוויזיה העולמיים, אנו שמחים להעניק ללקוחותינו חווית צפייה מושלמת, וליהנות מהמשחקים", אומר מנהל חטיבת השיווק, נדב חנין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה