תקשורת ומדיה

אירוויזיון דוחה הכל: הממשלה יורדת מפיצול התאגיד

הממשלה הרימה דגל לבן וחזרה בה מההחלטה לפצל את התאגיד מחשש לביטול האירוע בישראל
משה בנימין |  2
לא בכל יום נופלת לידי המדינה תרנגולת מטילת ביצי זהב ותיירות, כמו נטע ברזילי זוכת האירוויזיון שבזכותה האירוע יתקיים שנה הבאה בישראל. הבוקר הרימה הממשלה דגל לבן וחזרה בה מההחלטה לפצל את תאגיד השידור כך שמחלקת החדשות תעבוד בנפרד - זאת כדי לא לפגוע בקיום האירוויזיון בישראל בעקבות החלטה זו, על פי מסרים שהועברו לישראל מאיגוד השידור האירופי.
בדיון שהתקיים הבוקר (יום ג') בנוכחות ראש הממשלה נתניהו, שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר התיירות יריב לוין, היועמ"ש אביחי מנדלבליט ושר התקשורת איוב קרא חיווה היועמ"ש את דעתו שחוק הפיצול עלול לפגוע בקיום האירוויזיון בישראל. על כן, סוכם לפעול לתיקון החקיקה בנושא חוק פיצול התאגיד, כדי לאפשר את קיום האירוויזיון בישראל.
כזכור, לפני כשבוע, איגוד השידור האירופי EBU הזהיר את תאגיד השידור כאן כי אם חוק פיצול התאגיד ייכנס לתוקף, ישנה סבירות שחברות ישראל בארגון תבוטל, ותישלל מהמדינה האפשרות לארח את האירוויזיון בשנה הבאה. מטבע הדברים גם פרשת משחק הידידות מול ארגנטינה שבוטל עקב העברתו לירושלים היווה זרז נוסף להחלטת הממשלה שלא להתערב בתורה שתחבל בסיכויי האירוויזיון להתארח בישראל. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ------------------------------------------------------- (ל"ת)
    -------------------- 06/2018/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תחבולות קובלנץ עובדות! נוק אאוט קובלנץ VS ביבי. (ל"ת)
    קוב לץ 06/2018/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור