תקשורת ומדיה

מחקר מגלה: רוב צופי ה-TV מעדיפים פרסומות של 30 שניות

עוד עולה מהמחקר שפורסם השבוע, כי 30% מהנשאלים הצהירו שיסכימו לשלם תמורות תכנים ללא פרסומות או עבור כמות נמוכה מאוד
משה בנימין | 
מחקר חדש בארה"ב מגלה שהאורך המסורתי של פרסומות - 30 שניות - הוא המועדף ביותר על צופי הטלוויזיה. בסקר שנערך בקרב בוגרים על ידי Research intelligencer וחברת הסקרים Pollfish נמצא ש-46.5% מהמשיבים ענו שפרסומות באורך 30 שניות בטלוויזיה הן האופטימליות מבחינתם ביצירת מעורבות. 
26.5% מהמשיבים ענו שפרסומות בארוך 15 שניות הן המועדפות עבורן. התוצאות המפתיעות הן שגם בגזרת האונליין המשיבים ענו תשובות דומות והעדיפו פרסומות באורך 30 ו-15 שניות. ממצאים אלו מייצגים זווית חדשה (ומנוגדת למחקרים אחרים) עבור השוק שנוטה בשנים האחרונות לכיוון פרסומות קצרות בסגנון ה-6 שניות של יוטיוב, ולא רק באונליין, אלא גם בטלוויזיה. 
38.9% מהמשיבים ענו שחווית המדיה המועדפת עליהם היא "חינם, עם מספר נמוך של פרסומות ארוכות". 31.5% מהמשיבים ענו שהמסלול המועדף עליהם הוא "חינם, עם הרבה פרסומות קצרות". 13.3% ענו שיעדיפו "תשלום גבוה ללא פרסומות" ו-8.8% ענו שיעדיפו לשלם "מחיר נמוך עם חסות אחת" ו-7.8% ענו "תשלום נמוך עם מספר נמוך של פרסומות". בשורה התחתונה, 30% מהנשאלים הצהירו שיסכימו לשלם תמורות תכנים ללא פרסומות או עבור כמות נמוכה מאוד. 
הסקרים סביב העדפות השימוש וקשיחות מול אדישות הגולשים אינם מקריים ומייצגים את הלך הרוח של הפאבלישרים בארה"ב ובכלל בעולם, המנסים לבחון מודלים של חומות תשלום כדי להתמודד עם נתחי השוק של גוגל ופייסבוק. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה