תקשורת ומדיה

בלי אג'נדה: אתר ביזפורטל משיק קמפיין חדש ועוקצני

הקמפיין שכותרתו "אצלנו מעולם לא היו אג'נדות", שמוערך בכמיליון שקלים בשלב הראשון, יכלול שילוט חוצות של נור, תשדירים ברדיו, נוכחות בדיגיטל, בפרינט ובסושיאל
כתבי אייס |  4
קמפיין ביזפורטל (צילום ביזפורטל)
האתר הפיננסי המוביל ביזפורטל מקבוצת קו מנחה, משיק קמפיין חדש שכותרתו "אצלנו מעולם לא היו אג'נדות". הקמפיין עושה שימוש בצבעים מוכרים על מנת להעביר את המסר בצורה עוקצנית, ומדגיש לציבור כי אג'נדות הן דבר מסוכן כאשר מנסים לקבל החלטות פיננסיות, ולכן "החלטות פיננסיות זה ביזפורטל".
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום CRACKER שגיבש את האסטרטגיה והמסר יחד עם הנהלת האתר. הקמפיין, שמוערך בכמיליון שקלים בשלב הראשון, יכלול שילוט חוצות של נור, תשדירים ברדיו, נוכחות בדיגיטל, בפרינט ובסושיאל.
אתר ביזפורטל עבר בחודשים האחרונים מתיחת פנים לאתרי הדסקטופ והמובייל ובקרוב משיק אפליקציות חדשות, וזאת לצד שדרוג מערכת העיתונאים, עיבוי הטורים והגדלת ההשקעה בתכנים.
מנכ"לית ביזפורטל ליטל צדוק-זיו מסרה: "על רקע ההתרחשויות האחרונות בשוק התקשורת נראה כי מתבקש לחזור ולהדגיש את מה שאפיין אותנו תמיד - גוף מדיה ללא פוליטיקה ובלי מניעים סמויים המספק לקהל תוכן מקצועי ואובייקטיבי".
צדוק-זיו הוסיפה כי "האתר מעולם לא לקח צד פוליטי או סיקר מתוך עמדה אישית. אנו שמים במרכז את הגולשים ונותנים להם את הכלים לקבלת החלטות מושכלות לטובתם בלבד". 
גילוי נאות: אתר אייס שייך לקבוצת קו מנחה המפעילה גם את אתר ביזפורטל
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פח אשפה (ל"ת)
    רונן 09/2018/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קמפיין לאלונה בר און
    המציץ 07/2018/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המולית/יורית/בעלים/מנכלית/עורכת של גלובס. שבמשמרת שלה מתרסק הכל. תוכנית וכלכלית. זו שסוגדת לעצמה. זו האלופה בשיווק עצמי ויחסי ציבור.
    סגור
  • 2.
    אתר מקצועי!
    איה לאופר 07/2018/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביזפורטל אכן אתר מקצועי ואיכותי וליטל כל הכבוד על קמפיין מדהים! קולע בול.
    סגור
  • 1.
    ביזפורטל לא עולה כל היום
    נעמי 07/2018/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תשקיעו בתשתית שרתים במקום קמפיין
    סגור