תקשורת ומדיה

הדרמה 'מיגל' של HOT נמכרה לקבוצת CANAL+ הצרפתית

הישג נוסף לעולם התוכן המקומי, כאשר רשת הטלוויזיה בתשלום הגדולה באירופה, רכשה את זכויות השידור של הסדרה, שבאופן מקרי גם מתכתבת כעת עם מחאת הלהט"ב
אלכסנדר כץ | 
סדרת הדרמה הישראלית "מיגל" (צילום רן מנדלסון)
הערוץ הצרפתי CANAL+ רכש את זכויות השידור של הדרמה מיגל שמשודרת ב-HOT. העסקה נחתמה מול סוכנות התוכן ADD, וזוהי העסקה הראשונה שהושלמה למכירת הסדרה.
'מיגל' בהפקת מובי פלוס, היא מיני דרמה בת 6 פרקים המספרת את סיפורו של טום, צעיר גיי ישראלי שחוצה את האוקיינוס עד לגואטמלה כדי להגשים את חלומו לאמץ ילד. פגישה מאכזבת עם מיגל, ילד גואטמלי בן 5 שמסרב להתמסר לזר המערבי, מנפצת את הפנטזיה של טום לרסיסים. 16 שנים לאחר מכן, מיגל חוזר לגואטמלה לחפש אחר שורשיו ומסתיר זאת מאביו. טום ממהר בעקבותיו ויעשה הכול כדי למנוע ממיגל לגלות את הסוד הגדול שהסתיר ממנו כל השנים.
הסדרה נכתבה בהשראת סיפורו האמיתי של היוצר טום סלמה, אותה יצר יחד עם דפנה לוין שגם ביימה. בסדרה מככב רן דנקר. באפריל האחרון נבחרה 'מיגל' מבין 135 סדרות מכל העולם להשתתף בפסטיבל Canneseries היוקרתי שם אף זכתה בפרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר. כעת היא תגיע לרשת טלוויזיה בתשלום הגדולה באירופה, עם כ-10 מיליון מנויים בצרפת, איטליה, גרמניה וספרד.
הדס מוזס-ליכטנשטיין, מייסדת ואחראית התוכן הבינ"ל ב-ADD, מסרה: "בעקבות התגובות המדהימות ב-Canneseries, אנחנו מאושרים לברך את CANAL+ כשותף הבינ"ל הראשון לדרמה המורכבת, הרלוונטית והאנושית 'מיגל' ואנו גאים להביא אותה לקהל בינ"ל".
יוצר הסדרה טום סלמה מסר: "בעידן של הפקות בומבסטיות סדרה כמו 'מיגל' לא מובנת מאליה, דורש הרבה אומץ וחזון לתת במה לסדרת בוטיק אישית קטנה בגוף תקשורת גדול כמו HOT. באופן אישי, מרגש וחשוב לי כיוצר שהעולם ידע שתוכן ישראלי הוא לא רק מלחמות בין יהודים לערבים. תוכן ישראלי יכול וכדאי שיעסוק בסוגיות חברתיות, ולהוכחה 'מיגל' שהצליחה לגעת בקהל רחב ולרגש. משפחה היא כל מי שעושה אותך מאושר והורות היא זכות של כולם. עד שזה לא יהיה ברור ומחוקק חייבים להמשיך כי מי שמכיר אותי יודע שאין אין".
סמנכ"ל התוכן של HOT יורם מוקדי, אמר: "אנחנו גאים מאד בהישג זה של 'מיגל, דרמה חשובה, אמיצה ורלוונטית מאד בימים אלו ובטוחים שהיא תזכה להגיע בעתיד הקרוב למקומות נוספים בעולם".
 
תגיות ​רן דנקר | CANAL+ | HOT | מיגל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה